خبرگزاری کار ایران

آخرین آمار کرونا در مازندران؛

روند صعودی بستری ها در استان/رامسر قرمز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۲۳۱

در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۹۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۵۵ نفر رسید.

به گزارش ایلنا، براساس آخرین اطلاع‌رسانی رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ۲۴  تیر ماه در مازندران رامسر قرمز و شهرستان های گلوگاه، بابل، بابلسر و فریدونکنار همچنان در وضعیت آبی قرار دارند و شهرستان‌های جویبار، سیمرغ، قائمشهر و محمودآباد نارنجی در وضعیت نارنجی هستند.
همچنین شهرستان‌های بهشهر، نکا، میاندورود،  ساری، سوادکوه ، سوادکوه شمالی، آمل، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد و تنکابن در وضعیت زرد کرونایی هستند.

به گفته دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان مازندران، طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد ۷۹ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

او ادامه داد:در این مدت تعداد ۶۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

فرهاد غلامی گفت: هم اکنون ۲۱۴ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۴۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی افزود: در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر  ۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار جدید بستری و ۶ بیمار هم ترخیص شدند.

همچنین ۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایلنا،براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۹۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۵۵ نفر رسید که از این تعداد ۵۵ نفر بدحال هستند و تعداد فوتی های ناشی از کرونا در استان همچنان صفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز