خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب کرمانشاه منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۱۲۵

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با حضور معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه،  مسعود خشایی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور،  کرمانشاه را از استان‌های خوب کشور از نظر پوشش آب شهری با ضریب ۹۹.۸ درصد اعلام کرد و ادامه داد: در بخش آب روستایی نیز هم اکنون جمعیت تحت پوشش در کرمانشاه ۸۳ درصد است که با توجه به اقدامات خوبی که قرار است در حوزه جهاد آبرسانی به روستاها انجام شود، این میزان ارتقا خواهد یافت.

وی اضافه کرد: قرار است در استان کرمانشاه با همراهی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۳۵۰ روستای استان آبرسانی شود.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بخش دیگری از سخنانش از پروژه‌های مهمی که در سطح استان در حال انجام است  یاد کرد که مهمترین آن آبرسانی به شهر کرمانشاه از سد گاوشان بود و خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد.

خشایی تاکید کرد: به علاوه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه و همچنین پنج تصفیه خانه فاضلاب دیگر که با پیشرفت فیزیکی خوبی در دست احداث است نیز باید زودتر به مدار بهره‌برداری برسد.

وی همچنین با اشاره به لزوم توسعه طرح های فاضلاب، عنوان کرد: از یک سو باید جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب استان را بیشتر کنیم و از سوی دیگر برای بیش از ۲۰ درصد از جمعیت شهری کرمانشاه که از شبکه سنتی فاضلاب استفاده می‌کنند، فکری کنیم.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر لزوم استفاده بهینه از پساب حاصل از تصفیه فاضلاب هم تاکید کرد.

وی با اشاره به محدودیت‌های منابع آبی، خواستار استفاده از پساب ها برای صنایع و همچنین آبیاری فضای سبز شهرداری شد.

خشایی در پایان از خدمات "علیرضا کاکاوند" مدیرعامل پیشین شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه قدردانی کرد و خواستار حمایت همه بخش‌ها از مدیرعامل جدید شد و گفت: قطعا ملاک ما برای ارزیابی مدیران این عرصه رضایتمندی مردم است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز