خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس جمهور با اهالی شرق اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۵۸۲

بالگرد رئیس جهور دقایقی پیش در منطقه قلعه بالا در شرق اصفهان فرودآمد و با اهالی این مطقه گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ابراهیم رئیسی در جمع کشاورزان  شرق اصفهان گفت:تلاش می کنیم تا حدودزیادی مشکلات کشاورزان را کاهش دهیم و برای این موضوع برنامه هایی نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: فقط همت و همراهی همه مسئولان و مردم را نیاز داریم تا مشکلات را بر طرف کنیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: مشکلات وجود دارد و نمی گوییم صد در صد ولی تلاش می کنیم تا حد زیادی مشکلات کشاورزان را کاهش دهیم.

وی تاکید کرد: موضوع آب با ارائه طرحی جامع که بتواند عادلانه و مبتنی بر قانون باشد  قابل حل است تا  هر کس  به حقوق قانونی خود برسند.

سید ابراهیم رییسی در ابتدای سفر به استان اصفهان از فرودگاه شهید بهشتی با بالگرد به شرق اصفهان رفت و از زمین و مزارع کشاورزی منطقه بازدید هوایی کرد.  

غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور هم اکنون در  جمع کشاورزان اژیه در شهرستان ورزنه حاضر شده و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های مردم این منطقه قرار گرفته است.

کشاورزان شرق اصفهان در این گفتگوی رو در رو  از کمبود آب و  مشکلات  کشاورزی گفتند و خواستار بررسی و حل آن شدند.

شرق اصفهان یکی از قطب های کشاورزی استان و جمعیت زیادی از کشاورزان را در خود جای داده و همزمان با شیوع خشکسالی با مشکل کمبود آب مواجه بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز