خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو:

آموزش‌های ورزشی برای کارکنان وزارت نیرو اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۲۵۷

رئیس شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی امور ورزش وزارت نیرو بر ورزش بانوان شاغل در مجموعه‌های وزارت نیرو تاکید کرد و از توجه ویژه مدیران ارشد وزارت نیرو به ورزش فرزندان همکاران و نیز ارائه آموزش‌های ورزشی به کارکنان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مالک حسین زاده در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی صنعت آب و برق استان قزوین گفت: فعالیت کارکنان در مجموعه‌های وزارت نیرو بر خلاف اغلب وزارت خانه‌ها دایمی و شبانه روزی است و این مساله در تابستان به اوج خود می‌رسد و استرس و فشار کاری وارده به مدیران و کارکنان به جز با ورزش قابل جبران نیست.

رئیس شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی امور ورزش وزارت نیرو افزود: ورزش کارکنان تنها با ابلاغ بخشنامه قابل اجرا نیست و باید همه کارکنان به ورزش بپردازند و در واقع ورزش هدیه‌ای است که مدیران به کارکنان خود می‌دهند و از این طریق علاوه بر سلامت جسم و نشاط روح پرسنل، انگیزه کاری و بهره وری آنان نیز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه پشت میز نشینی باعث بی تحرکی و چاقی می‌شود اضافه کرد: همین مساله دروازه ورود بیماری‌ها است و بویژه باعث افسردگی و استرس می‌شود و تنها راه مقابله بدون عارضه با آن ورزش است.

این مسئول همچنین از وجود آیین نامه‌های مربوط به امکان برخورداری کارکنان دولت از چهار ساعت ورزش در طول هفته و در ساعات کاری با مجوز مدیران مربوطه خبر داد و اشاره کرد که ورزش سیستم ایمنی بدن کارکنان را تقویت کرده و حتی در مقابله با بیماری‌هایی نظیر کرونا نیز بسیار موثر است.

در پایان این مراسم از ورزشکاران و مقام آوران مسابقات در رشته‌های دارت، تیراندازی با تپانچه و تفنگ بادی، تنیس روی میز و فوتبال دستی در دو بخش آقایان و بانوان تقدیر بعمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز