خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار نخستین مرکز طب تسکینی کشور در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۷۶۱

نخستین مرکز طب تسکینی کشور در مشهد ویژه بیماران صعب‌العلاج به تازگی کار خود را آغاز کرده و بیمار پذیرش می‌کند.

به گزارش ایلنا از مشهد، مدیر عامل بنیاد خیریه دکتر سید رضا خطیب گفت: مرکز طب تسکینی هاسپیس (Hospice) به همت بنیاد خیریه دکتر خطیب برای اولین بار در کشور و در شهر مشهد احداث شده است و اکنون شاهد ارائه خدمت به بیماران صعب العلاج در این مرکز هستیم.

خطیب افزود: این مرکز در بنایی به وسعت پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع  و با نوع معماری ایرانی ساخته شده است، تا مراجعه‌کنندگان به این مرکز در کمال آرامش خدمات بهداشتی و درمانی خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه شبیه این مرکز در ۱۸۰ کشور جهان در حال ارائه خدمت به بیماران صعب‌العلاج است، گفت: سعی شده است تا آخرین امکانات، تجهیزات و دستاوردهای درمانی در این مرکز  بدون دریافت خدمت از دولت و یا سایر نهادهای خیریه با همت دکتر سید رضا خطیب و با هزینه‌ای افزون بر چهار میلیون دلار فراهم شود.

مدیر عامل این بنیاد افزود: این در حالی است که با توجه به تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا، برای انتقال منابع مالی و تجهیزاتی مراحل سخت قضایی در دولت آمریکا شکل گرفت و خوشبختانه به نتیجه رسید.

خطیب افزود: خدمات ارایه شده به بیماران در این مرکز با توصیه پزشکانی صورت می‌گیرد که شرایط بیمار را گذر از دوران حاد و عدم امکان سایر درمان‌ها تشخیص دهند، زیرا این افراد و خانواده آنها تا این مرحله شرایط مالی و روحی سختی را طی کرده‌اند و ما سعی داریم تا ضمن ارایه خدمت نگذاریم هزینه دیگری به افراد و خانواده آنها تحمیل شود و ارائه خدمات مشاوره برای بیماران و خانواده آنها انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: خانواده های نیازمند نیز با بر طبق توصیه واحد مددکاری خدمات مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

خطیب افزود: همچنین در این چهارچوب افرادی که تمایل داشته باشند، می‌توانند در منزل خود و به صورت ۲۴ ساعته خدمات درمانی و پزشکی را دریافت کنند.

وی گفت: در قسمت دیگر این مجموعه بهداشتی درمانگاههایی با حضور متخصصان داخلی، گوش حلق و بینی، اورولوژی، عفونی،دندانپزشکی و خدمات پرستاری برای ارایه خدمت به شهروندان مشهدی آماده پذیرش است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز