خبرگزاری کار ایران

فعال سیاسی اصلاح طلب:

برجام هم دوای درد وضعیت اقتصادی موجود نیست/ خواستار موفقیت دولت هستیم / هرگونه اتفاق ناگوار و ناآرامی به زیان مردم و کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۱۱۵

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در شرایط کنونی حتی اگر برجام هم به نتیجه برسد باز هم بعید است وضعیت اقتصادی ریشه ای حل شود، البته موفقیت در برجام می‌تواند مانند مُسکن عمل کرده و مردم امیدوار شوند و التهاب فعلی نیز کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد علیخانی در نشست صمیمی اعضای حزب اتحاد ملت ایران اسلامی استان قزوین که شامگاه چهارشنبه با حضور دبیرکل این حزب برگزار شد، گفت: برخی تصور می‌کردند و یا وعده می دادند درصورت یک دست شدن حاکمیت شرایط بهتر خواهد شد و مشکلات حل می‌شود اما اکنون نتیجه چیز دیگری است و برخلاف آن تصورات و وعده ها مشکلات افزایش پیدا کرده است. در واقع در هفت ماه اخیر شاهد این بودیم که شرایط نه تنها بهبود نیافته بلکه بدتر  شده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: البته در عین اینکه منتقد دولت به شمار می‌آییم اما خواستار موفقیت دولت هستیم و هیچ کس نمی‌خواهد وضعیت و شرایط مردم این چنین نامطلوب باشد.

وی بیان کرد: معمولا در دوره اول ریاست جمهوری ها شاهد نوعی ثبات بودیم، حتی در دور اول ریاست جمهوری آقای روحانی هم شرایط رو به بهبود بود اما با اتفاقات بعدی مانند روی کار آمدن ترامپ و خروج آمریکا از برجام در دوره دوم ریاست جمهوری وضعیت اقتصادی تغییر کرد. با این تفاسیر اینکه می‌بینیم در این مدت کوتاه هفت ماهه تورم رشد عجیبی داشته نشان می دهد حتی موفقیت در برجام هم  دوای درد شرایط موجود نباشد.

علیخانی تاکید کرد: امیدواریم با عقلانیت بیشتر و تصمیمات عقلایی مردم از این فشارهای اقتصادی سخت خارج شوند؛ چرا که علاوه بر مشکلات داخلی، شرایط منطقه نیز حساس است و معلوم نیست با این وضعیت چه حوادثی در انتظار کشور باشد.

وی ادامه داد: با اینکه از نظر سیاسی منتقدین با حذف و محدودیت مواجه هستند اما معتقدند که هرگونه اتفاق ناگوار و ناآرامی به زیان مردم و کشور خواهد بود. بنابراین افراد و گروه های سیاسی دلسوز از ناکامی دولت خوشنود نیستند و همه امیدوارند دولت در بهبود زندگی مردم موفق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز