خبرگزاری کار ایران

تذکر نماینده ایلام به وزیر ارتباطات و ستاد اجرایی فرمان امام / از بازنشستگان هتک حرمت شده دلجویی کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۵۲۸

نماینده ایلام در تذکر شفاهی به وزیر ارتباطات از هتک حرمت بازنشستگان مخابرات با گاز اشک آور انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام،روز بیست‌ و سوم فروردین ماه جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات ایلام به همراه سایر بازنشستگان کشور برای پیگیری مطالبات‌شان به فرمان اجرایی امام و شرکت مخابرات ایران مراجعه می‌کنند که به روی آنها  گاز اشک زدند. 

روز گذشته نماینده ایلام هم در تذکری شفاهی در مجلس خطاب به وزیر ارتباطات و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از آنها خواست که بازنشستگان هتک حرمت شده را مورد دلجویی قرار دهند.

علی اکبر بسطامی گفت: تعدادی از بازنشستگان مخابرات استان ایلام، تجمعی مقابل ستاد اجرایی فرمان امام داشتند، اما آدرس غلطی به آنها داده شده بود و متاسفانه با  این عزیزان که در لحظات حساس در کنار نظام بودند، برخورد خوبی نشده است که از وزیر ارتباطات و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام می خواهم تا از بازنشستگان مخابرات دلجویی کرده وگرنه در صحن مجلس و در محضر تمام ملت باید پاسخگو باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: این عزیزان همواره در کنار نظام و انقلاب بوده اند و این برخورد شایسته مقام و منزلت این عزیزان نیست. بنده به این شیوه اعتراض دارم و باید از آنها دلجویی شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز