خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

متهم پرونده چاقوکشی برای کارشناس اورژانس قزوین روانه زندان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۴۷۸

دادستان قزوین گفت: در پی وقوع حادثه ضرب و شتم و چاقو کشی برای مامور اورژانس سریعاً دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل شد و متهم پس از تفهیم اتهام و به دلیل عجز از تودیع تامین کیفری، روانه زندان شد.

به گزارش ایلنا، محمد قاسمی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع تصادف در روستای آقابابا و با اعلام عوامل حاضر در محل، کارشناسان پایگاه اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شده که با توجه به معاینات اولیه، اعزام فرد مصدوم به بیمارستان را تشخیص دادند.

دادستان قزوین افزود: در حین انتقال مصدوم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، مصدوم حادثه تصادف با بی‌احترامی اقدام به ضرب و شتم کارشناس اورژانس با استفاده از سلاح سرد می‌کند که کارشناس مذکور از چندین ناحیه دچار جراحت شده و در بیمارستان بستری می‌شود.

وی یادآور شد: در چند ماه اخیر این دومین حادثه ضرب و شتم کارشناسان پایگاه اورژانس آقابابا است و بدون‌شک اینگونه اقدامات در شأن و جایگاه پرسنل خدوم اورژانس و کادر درمان نیست.

این مقام قضایی استان قزوین هشدار داد: بی‌تردید پرسنل اورژانس و کادر درمان هدفی جز نجات جان شهروندان را دنبال نمی‌کنند و این اصلی‌ترین رسالت آن‌ها است و قطعاً برخورد دستگاه قضایی نیز با این قبیل اقدامات که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی و هنجارشکنی در جامعه می‌شود، سخت و بدون اغماض خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز