خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تخریب مراکز اقامتی سواحل کار درستی نیست/ ویلاها را در اختیار سازمان‌های حمایتی قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۵۷۱

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی تخریب مراکز اقامتی سواحل جنوب و شمال کشور را کار درستی نمی‌داند‌ و می‌گوید: بهتر بود این مراکز را در اختیار سازمان‌های حمایتی چون بهزیستی، کارگران و کمیته امداد قرار دهند تا افرادی که بضاعت کمتری دارند با پرداخت مبلغ کمتری از آنها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از دستور حجت الاسلام رئیسی در باره تخریب مراکز اقامتی در سواحل جنوب و شمال کشور، عملیات تخریب آنها آغاز شد. رئیسی دلیل این اقدامش را استفاده مردم از ساحل عنوان کرد. صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: ۹۰ درصد این ساختمان‌ها تخریب شده‌اند‌.

در این باره نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ایلنا گفت: موضوع تخریب ویلاها و مراکز اقامتی در سواحل جنوب و شمال کشور کار درستی نیست.

جلال میرزایی افزود: ما مثل سایر کارهایمان مسائل را خوب طرح می‌کنیم اما راه حلی که برای آنها به کار می‌بریم پرهزینه و غلط است.

وی اظهار داشت: برای ساخت این مراکز از بیت المال هزینه های زیادی شده است.

نماینده دوره دهم مجلس ادامه داد: دولت می‌توانست برای حل این موضوع اتاق فکری را تشکیل دهد و راجع به حل موضوع و نحوه درست استفاده از آن تصمیم بگیرد که آیا باید این مراکز را تخریب کرد و بعد از تخریب از آن به عنوان اقتدار و قاطعیت نام برد یا اینکه آن را آزاد کنند و در اختیار سازمان‌های حمایتی چون بهزیستی و...قرار دهند تا افرادی که بضاعت کمتری دارند با پرداخت مبلغ کمتری از آنها استفاده کنند.

میرزایی تاکید کرد: در مشهد مقدس هم مهمانسراهایی هست که به  افرادی که برای زیارت به آنجا سفر می‌کنند با نظر نماینده ولی فقیه در استانها و ائمه جمعه و جماعات،در آنجا اسکان داده می شوند، آیا نمی‌شد از امکاناتی که در سواحل هست هم چنین استفاده هایی می‌شد؟ 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز