خبرگزاری کار ایران

تبدیل دوران خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه تامین اجتماعی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۲۴

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی گیلان گفت بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان می توانند به صورت غیرحضوری ، دوران خدمت سربازی را به عنوان سابقه بیمه ای خریداری کنند.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیرکل بیمه تامین اجتماعی گیلان گفت:  بیمه شدگانی که کارت پایان خدمت هوشمند و حداقل 2 سال سابقه پرداخت بیمه دارند ، می توانند  می توانند بدون مراجعه به شعب و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir ، دوران خدمت سربازی خود را به سابقه بیمه ای تبدیل کنند.

علی حسین نژاد افزود : بیمه شدگاه می توانند با ورود به گزینه امور بیمه شدگان در فهرست اصلی و بازکردن قسمت محاسبه خرید خدمت سربازی ، اطلاعات خود را بر اساس کارت پایان خدمت ثبت کرده و پس از انتخاب یکی از گزینه های پرداخت نقدی یا اقساطی ، عملیات پرداخت را به صورت اینترنتی انجام دهند. 

وی با اشاره به امکان پرداخت قسطی حق بیمه حداکثر تا 12 ماه ، اضافه کرد : در صورت پرداخت نقدی ، عملیات به صورت آنی و در مدتی کوتاه در سامانه قابل مشاهده است اما در پرداخت قسطی ، پس از پرداخت آخرین قسط ، نتیجه مشاهده خواهد شد. 

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی گیلان گفت : بیمه شدگان بالای 50 سال و افرادی که کارت پایان خدمت آنها هوشمند نیست برای خرید دوران سربازی و الحاق آن به سابقه بیمه تامین اجتماعی ، باید به شعبه های این اداره کل در شهرستان ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز