خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در نوار شرقی کشور/آسمان تهران صاف همراه با وزش پراکنده‌ باد خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۴۱۸

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: سامانه‌ بارشی که در روز‌های گذشته در کشورمان فعال بوده امروز به نوار شرقی کشور کشیده می‌شود. بر این اساس طی امروز بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما را در این مناطق خواهیم داشت. شدت بارش‌ها امروز در جنوب خراسان جنوبی و برخی از مناطق مرکزی سیستان و بلوچستان خواهد بود. طی ساعات بعدازظهر و اواخر وقت امروز این سامانه‌ بارشی از سمت شرق از کشورمان خارج می‌شود.

وی ادامه داد: از فردا جمعه تا دوشنبه‌ هفته‌ آتی در غالب مناطق کشورمان جوی پایدار خواهیم داشت. طی این مدت شهر‌های پر جمعیت و صنعتی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را دارند.

این کارشناس هواشناسی افزود: باید اشاره کنم از روز‌های شنبه و یکشنبه در سواحل دریای خزر شاهد بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم بود. اما از بعد از ظهر دوشنبه سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشورمان می‌شود و به تدریج نیمه غربی کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و در این مناطق باز شاهد بارندگی خواهیم بود. ضمن اینکه امروز خلیج فارس و دریای عمان هم مواج هستند.

گودرزی درخصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز آسمان تهران صاف همراه با وزش پراکنده‌ باد خواهد بود. بیشینه‌ دمای تهران امروز به ۹ درجه‌ سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز