خبرگزاری کار ایران

در استودیو ایلنا مطرح شد/ قسمت اول

برای معرفی سردار سلیمانی باید بدانیم او یک مکتب است نه یک فرد/ عمل و گفتار یکسان ویژگی استثنایی سردار سلیمانی بود+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۶۰۶

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: برای جلوگیری از شعارزدگی و برخورد عاطفی در معرفی شخصیت سردار سلیمانی باید بدانیم که او یک فرد نیست؛ بلکه یک مکتب است و برای دوری از برخورد شعارزده حساسیت خوبی وجود دارد و اگر چه در برخی مواقع گرفتار شده‌ایم اما در مجموع و عموما موفق بوده‌ایم.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی با حضور در برنامه گفت‌وگو محور ضلع سوم استودیو خبری ایلنا در پاسخ به پرسش درباره ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی گفت: برای تحلیل شخصیت سردار سلیمانی باید به سراغ عمل او برویم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: معمولا برای معرفی بزرگان و دانشمندان کشور به آرا و اندیشه‌های آن‌ها مراجعه می‌کنیم، ویژگی استثنایی سردار این بود که آنچکه فهمید را عمل کرد و در واقع رفتار و گفتارش یکسان بود و به همین سبب رهبر و طرفدارانش او را در قالب یک فرد ندیدند او یک جریان فکری بود که چهل سال آنچه از مبانی دینی فهمید را عمل کرد.

وی عنوان کرد: استثنایی‌ترین تعابیر رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتش نمود پیدا کرد و در آن این شهادت را به خود قاسم سلیمانی و روح بلندش تبریک گفت.

این مسئول تاکید کرد: سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب امام بود و آنچه از مبانی دینی فهمید را اجرا کرد و براساس تعابیر سردار سلامی رخساره عملی ولی فقیه بود و به هرچه از امامین انقلاب فهمید عمل کرد و به این سبب می‌گوییم او یک مکتب است.

وی درباره میزان موفقیت در شناسایی منش و مکتب سردار سلیمانی گفت: برای اشاعه و ترویج مکتب سلیمانی بنیادی  سازماندهی شده که در آن خاطرات، تحلیل نویسندگان و بزرگان و مستندات خوبی از فرماندهان همرزم او جمع آوری شده و اقدامات خوبی صورت گرفته، خانواده او بویژه دخترش زینب و همچنین سپاه حساسیت خاصی نسبت به این امر دارند و بهتر است آرا و اندیشه‌های سردار در این مرکز جمع آوری و منتشر شو و امیدواریم هنرمندان نیز کارهای خوبی در این زمینه انجام دهند.

رفیعی آتانی درباره ضرورت دوری از شعارزدگی در معرفی شخصیت سردار سلیمانی عنوان کرد: سردار سلیمانی یک شخصیت محبوب و عاطفی بود و از این رو احتمال اینکه پس از شهادت در معرفی او دچار شعار زدگی شویم وجود داشت؛ از این رو رهبری یک تنه جلو آمد تا جلوی این شعار زدگی را بگیرد و اعلام کرد به سردار به مثابه یک فرد نگاه نکنید  او یک مکتب است و این برای افرادی که می‌خواستند برداشت عاطفی داشته باشند اولین ایستگاه بود.

حجم ویدیو: ۷۲.۹۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۷:۲۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز