خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار قزوین؛

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های قزوین منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۰۸۳

مهدی حاجی خانی به‌عنوان مشاور استاندار و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان منصوب شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، با صدور حکمی از جانب محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین، مهدی حاجی خانی به‌عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان منصوب شد.

متن حکم استاندار به شرح ذیل است:

«جناب آقای مهدی حاجی خانی

سلام علیکم

با عنایت به مصوبه جلسه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱ هیأت مدیره محترم سازمان همیاری شهرداری‌های استان و با اختیار حاصل از ماده ۱۷ اساسنامه سازمان فوق،به موجب این حکم جنابعالی را به مدت سه سال به عنوان مشاور استاندار و مدیر عامل سازمان مذکور منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند منان و استفاده از امکانات مادی و معنوی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و پیشبرد دقیق سیاست‌های عمومی دولت و همکاری متقابل با مسئولین استانی و شهری در انجام وظایف محوله موفق باشید.

 محمد مهدی اعلایی،  استاندار قزوین»

حاجی خانی کارشناس ارشد مدیریت اجرایی و کارشناس مهندسی صنایع بوده و فعالیت در سمت‌های معاون برنامه ریزی و کنترل پروژه شرکت مهندسین مشاور بهرو در پروژه‌های مترو تهران، مشاور استاندار و معاون اقتصادی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان از سوابق کاری او است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز