خبرگزاری کار ایران

۱۶۰ هزار تبعه خارجی در خراسان رضوی واکسن کرونا دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۶۴۷

مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۶۰ هزار تبعه خارجی علیه کرونا در خراسان رضوی واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد تقی هاشمی گفت: تا ۱۶ آبان ماه برای ۱۶۶ هزار و ۱۰۰ نفر از اتباع شامل اتباع دارای کارت آمایش و اتباع غیرمجاز در استان دز اول واکسن کرونا تزریق شده است.

وی افزود: در مجموع ۷۴ هزار نفر از اتباع نیز دز دوم واکسن را دریافت کرده اند. اتفاق خوبی از سوی تهران ابلاغ شد و به دنبال آن استان ما پیشتاز در اجرای آن است، موضوع ارائه برگه معرفی برای تزریق واکسن برای اتباعی است که به صورت غیرمجاز در استان ساکن اند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس و برای حفظ سلامت عمومی شهروندان، همه اتباع غیرمجاز هم می‌توانند با مراجعه به دفتر‌های این اداره کل برای دریافت معرفی نامه تزریق واکسن در مراکز بهداشتی اقدام کنند.

هاشمی بیان کرد: نامه‌هایی که از سوی دفتر‌های خدمات و اشتغال اداره کل اتباع به اتباع ارائه می‌شود صرفا برای تزریق واکسن است و برگه هویتی برای این افراد محسوب نمی‌شود و داشتن این برگه حضور این افراد را قانونی نخواهد کرد.

او تصریح کرد: این اتباع بدون مجوز وارد کشور و استان شده اند در هر حال باید به کشور خود برگردند و مراحل قانونی کار خود را دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز