خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تاکید استاندار قزوین بر نقش پست در توسعه خدمات عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۴۰۳

استاندار قزوین، همزمان با فرارسیدن روز جهانی پست و پستچی پیامی را صادر کرده و در آن به نقش پست در توسعه خدمات عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور همزمان با فرارسیدن روز جهانی پست و پستچی پیامی را صادر کرده و در آن به نقش پست در توسعه خدمات عمومی تاکید کرد.

در متن این پیام آمده است:

صنعت پست، به عنوان قدیمی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد ارتباطی در کشور، با ایجاد شبکه عظیم انسانی و برخورداری از کارکنانی متعهد و دلسوز با ارائه خدمات متنوع، روزآمد، فراگیر و کاهش فاصله‌ها و بهره‌وری زمان، در توسعه خدمات عمومی نقش ویژه‌ای را ایفا کرده است.

بی‌تردید اهمیت وجود پست در سطح جامعه و نقش مهم آن در بهره وری ملی و رشد اقتصادی و همچنین گسترش خدماتی چون بازار الکترونیک پست و توسعه دفاتر آی سی تی روستایی در راستای ارتقای سطح خدمات، رضایت و رفاه عمومی بر هیچکس پوشیده نیست.

کارکنان شبکه پستی به تاسی از این روش و با همکاری سایر دستگاه‌‎های مرتبط خدمات ارزنده و قابل قبولی را به مردم استان ارائه کرده‌اند؛ بنابراین انتظار می‌رود در پرتو منویات مقام معظم رهبری در سال مزین به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در گستره ارتباطات جهانی با انتقال پیام‌ها، بارقه امید را بر دل‌های مردم نشانده و حرکت و شتاب مضاعفی با استفاده از تکنیک‌های جدید و روزآمد، بر چرخه صنعت پست ایجاد کنند.

ضمن گرامیداشت هفدهم مهرماه (نهم اکتبر) روز جهانی پست و تبریک این روز مهم به تلاشگران متعهد شبکه پستی استان قزوین و تقدیر از تلاش‌های بی وقفه این عزیزان در طول دوره شیوع ویروس کرونا از درگاه خداوند متعال، سلامت، سعادت و سرافرازی همگان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسالت می‌نماییم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز