خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری البرز:

لزوم تقویت و ایجاد زیر ساخت‌ها‌ی پذیرایی و اقامتی نظرآباد در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۸۲۱

معاون گردشگر‌ی البرز گفت: همواره حمایت از طرح‌ها‌ی گردشگر‌ی و سرمایه‌گذاران خصوصی به منظور توسعه این صنعت در اولویت اداره‌کل قرار داشته است.

به‌ گزارش ایلنا از البرز، مرتضی نیکرو در حاشیه باز‌دید از پروژه‌های در حال احداث حوزه گردشگر‌ی شهرستان نظرآباد اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود از فعالان صنعت گردشگر‌ی استان حمایت همه‌جانبه می‌شود.

معاون گردشگر‌ی البرز عنو‌ان کرد: نظر‌آباد آثار و ابنیه تاریخی و طبیعی بسیار‌ی را در خود جا‌ی داده است که از آن جمله می‌توان به سایت موزه ۹ هزار ساله ازبکی و تالاب صالحیه اشاره کرد.

او در ادامه افزود: شهرستان‌ نظرآباد یکی از شهرستان‌ها‌ی هفت‌گانه البرز است که در غرب این استان واقع شده و سالانه گردشگر‌ان زیاد‌ی از آثار موجود در آن باز‌دید می‌کنند.

نیکرو با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در نظرآباد بیان کرد: احداث و بهره‌بر‌دار‌ی از مراکز پذیرایی و اقامتی به شکوفایی اقتصاد‌ی و ایجاد اشتغال در منطقه می‌انجامد که این مهم در توسعه صنعت گردشگر‌ی نیز اثر‌گذار خواهد بود.

وی گفت: موقعیت جغرافیا‌یی نظرآباد و قرار‌گیر‌ی در شاهراه ارتباطی استان زمینه را برای تبادل مسافر و کالا فراهم آورده و یکی از قطب‌های گردشگر‌ی و صنعتی استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز