خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

تورم هر چه سریع‌تر توسط دولت ‌جدید کنترل شود/ با شرایط اقتصادی حاضر کارگران نمی توانند زندگی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۷۰۳

دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان گفت: تورم افسار گسیخته امروز دامن گیر جامعه کارگری و بازنشستگان شده است که دولت جدید هرچه سریع‌تر فکری بیاندیشد.

غلامرضا طالبا در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: باید مسئله تورم هر چه سریعتر توسط دولت ‌جدید کنترل  شود زیرا کارگران و بازنشستگان با این شرایط  اقتصادی نمی توانند زندگی‌کنند.

وی ادامه داد:خانه کارگر استان گلستان برای سال‌جاری برنامه های متنوعی دارد که فعلا درشرایط پیک پنجم کرونا قرار داریم  و در صورت مساعد شدن شرایط استان  آموزش حدود ۴۰۰ نفر  در دوره های کوتاه مدت را انجام می دهیم.

طالبا افزود: دوره های آموزشی کوتاه مدت خانه کارگر در رشته های مختلف خیاطی،مدیریت،حسابداری،کامپیوتر و.....رایگان برگزار می شود که به اعضای ‌خانه کارگر آموزش می دهیم.

وی تصریح کرد: جامعه کارگری استان از نمایندگان مجلس خواستار این هستند که طرح دو فوریتی همسان سازی  و دائمی شدن حقوق بازنشستگان را پیگیری کند و مجلس شورای اسلامی این طرح ها از دستور کار خود خارج کرده است.

دبیرخانه کارگر استان گلستان یادآور شد: دولت جدید باید هر چه سریعتر طرح همسان سازی و دائمی شدن  همسان سازی حقوق بازنشستگان  در دستور کار خود قرار دهد  تا درسال‌جاری این اقدام   مهم برای بازنشستگان صورت  گیرد.

 

 

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز