خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آستارا در مجلس خبر داد؛

اختصاص ۴ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز ورزشگاه وحدت آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۴۰۰

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۴ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز ورزشگاه وحدت آستارا خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، غلامرضا مرحبا در بازدید از ورزشگاه وحدت آستارا گفت: در سال‌های گذشته این ورزشگاه بدون رختکن، آب، برق، گاز و فنس استفاده می‌شد، اما اکنون این کمبود‌ها جبران شده است.

وی اضافه کرد: زمین‌های مُردابی اطراف ورزشگاه شِن ریزی و هموار شده و نصب دکل برای تجهیز و تقویت سامانه روشنایی ورزشگاه هم آغاز شده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی اعتبار ساخت فاز دوم سکو‌های ورزشگاه تامین خواهد شد و تجهیز این مجموعه ورزشی از مطالبات شهروندان و به خصوص دوستداران فوتبال است.

مرحبا ادامه داد: پارسال ۴ قطعه زمین از اراضی تحت تملک اداره ورزش و جوانان برای ایجاد زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستا‌های بیجاربین، ویرمونی، عنبران و عباس آباد اختصاص یافته بود که در حال حاضر تجهیز آن زمین‌ها آغاز شده است.

وی تصریح کرد: از حدود ۲۰ سال قبل ساخت استخر سرپوشیده ورزشگاه وحدت آغاز شد، اما با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل نشده و عملیات اجرایی آن به قدری طولانی شده که سازه فلزی آن تعویض شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز