خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان:

خدمات پس از فروش در حمایت از حقوق مصرف کننده نقش اساسی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۹۹۶

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: لازم است واحدهای تولیدی در راستای جالب اعتماد و حقوق مصرف کنندگان علاوه بر خدمات پس از فروش خدمات پیش از فروش را نیز مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس تابش در دومین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان استان که بعدازظهر امروز برگزار شد گفت: برندینگ از جمله مسائل مهمی است که درحال حاضر به چالش‌های واحدهای تولیدی کشور تبدیل شده است و این امر با اعتماد به محصول و داشتن کیفیت بالا امکانپذیر است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: لازم است واحدهای تولیدی در راستای جالب اعتماد و حقوق مصرف کنندگان علاوه بر خدمات پس از فروش و امکان پس دادن کالای فروخته شده، خدمات پیش از فروش را نیز مد نظر  قرار دهند.

وی ابراز کرد: راه اندازی بازار دوم لوازم خانگی برای به فروش رساندن کالاهایی که پس از  یک دوره مصرف از مشتری خریداری شده و پس از بازسازی به فروش برسد در اعتماد سازی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری همایش رعایت حقوق مصرف کنندگان بصورت سراسری و کشوری ممنوع شده؛ اما پس از بازدید از واحدهای تولیدی برتر تقدیر شده است.

تابش گفت: در کنار رعایت حقوق مصرف کننده لازم است مصرف کنندگان نیز برای داشتن رونق اتقصاید و شکوفایی در بخش تولید از تولیدات داخلی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز