خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

وقتی احساسات هواداران بازیچه دست می‌شود/بازهم تراکتور در حاشیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۱۴۵

تیم تراکتور تبریز بازهم طبق سه فصل اخیر دچار حاشیه شده و مالک این تیم برنامه‌ایی برای هدایت این تیم ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، پس از خصوصی شدن تیم تراکتور حواشی این تیم ناخودآگاه به چند برابر افزایش یافت،زنوزی که سابقه مالکیت بر تیم گسترش فولاد تبریز(ماشین سازی فعلی) را دارد،به جرات می‌توان گفت که یکی از با ثبات ترین و با برنامه ترین تیم های تاریخ فوتبال ایران بود.
هرچند پس از خرید این تیم توسط زنوزی انتظارات از وی نیز افزایش یافت و مالک صبور گسترش فولاد در این سه سال گذشته به مالک عجول و بی برنامه تراکتور تبدیل شد،تیمی که در چند سال گذشته بیش از چندین مربی و مدیرعامل ومدیر فنی به خود دید که حتی اسامی‌شان نیز در برخی موارد فراموش می‌شود.
علت عجله زنوزی در این تیم،شاید به تعداد پرشمارهواداران این تیم مربوط باشد،و البته فراموش نشود که مشاوران ورزشی این تیم دار تبریزی نیز با ارائه مشورت های غلط این تیم را بیش از پیش به سمت حاشیه و جنگ رتبه های پایینی جدول بکشاند.
هواداران تراکتور که از صعود دوباره این تیم به لیگ برتر تقریبا این تیم را در جنگ رتبه های بالایی جدول دیده و عادت به بازی خوب و تیمی کم حاشیه با بازیکنان اسطوره و بزرگ کشور داشتند.
در سال  دوم مالکیت زنوزی بر این تیم وبا هدایت ساکت الهامی که پس از مصطفی دنیزلی ترکیه‌ایی هدایت این تیم را عهده دار شد توانست با کسب قهرمانی در جام حذفی کشور یک جام تقدیم هواداران تبریزی نماید.

این تیم در سال سوم خصوصی سازی با سپردن مدیرعاملی به علیپور نشان داد که می‌خواهد چند سال با جوانان در بین تیم های دیگر قدرت نمایی کند، و کسی شاید بهتر از منصوریان برای شکوفا کردن این استعدادها و جوانان نبود.منصوریان پنج هفته ابتدایی این فصل لیگ برتر هدایت تراکتور را عهده دار شد و به طرز عجیبی توسط زنوزی برکنار شد.
در حاشیه انتخاب سرمربی برای ادامه فصل تراکتور تا نیم فصل هدایت این تیم را برعهده داشت که با کسب نتایج قابل قبول نسبت به منصوریان تیم را تعطیلات نیم فصل اول رسانید و پس از انتصاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیر ورزشی این تیم رسول خطیبی برای هدایت تراکتور انتخاب شد که در هیاهوی این انتخاب احسان حاج صفی از تراکتور پیاده شده و عازم اصفهان شد.
شایعات دیگری مبنی بر جدایی شجاعی و دژاگه از تراکتور رسید که پس از دیدار با خطیبی تصمیم بر ماندن در تراکتور گرفتند.
تراکتور پس از کسب نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا توانستند به مرحله حذفی این رقابت ها نیز با هدایت خطیبی صعود کنند که پس از بازگشت از قطر بطور عجیبی شجاعی و دژاگه در تمرینات این تیم غیبت کردند که  شنیده هایی مبنی بر وجود  اختلاف شدید کاپیتانان و مربی تیم به گوش رسید.
در همین وضیعت تراکتور در جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک که اتفاقا هم هدایتش بر عهده منصوریان بود رفتند و تیم آلومینیوم و منصوریان با برد تراکتور توانستند انتقامی از این تیم بگیرند.
آنچه شنیده می‌شود رسول خطیبی پس از باخت از بازیکنان تیم خداحافظی کرده و استعفا داده است،عباس الیاسی رئیس هیات مدیره تراکتور نیز این خبر را تکذیب کرده و از عدم استعفای خطیبی خبر می‌دهند.
اماشنیده می‌شود،کاپیتان های تراکتور پس از کناره گیری خطیبی از این تیم برای بازگشت به تمرینات ابراز تمایل کرده و اگر با استعفای وی موافقت شود شاهد حضور دوباره دژاگه و شجاعی در تبریز و تراکتور خواهیم بود.
حتی در برخی محافل از حضور رضا مهاجری مدیر فنی سه فصل گذشته تراکتور در این تیم خبر می رسد و باید منتظر بود و دید که آقای مالک چه تصمیمی بر تیم خواهد گرفت؟
اما آنچه بسیار مشخص و روشن است احساسات هواداران بازیچه دست مسئولین باشگاه تراکتور شده و با برخی تصمیات غلط و اشتباه بیش از پیش با روحیه هواداران بازی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز