خبرگزاری کار ایران

نماینده سپیدان و بیضاء خبر داد:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهید جعفر بانشی بخش بانش شهرستان بیضاء

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۹۷۰

نماینده سپیدان و بیضاءگفت: با مشارکت خیرین و کمک های مردمی پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهید جعفر بانشی بخش بانش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا محسن علیزاده اظهار داشت: بسیاری از آسیب های جبران ناپذیر جسمی به علت عکس العمل های ناشیانه نزدیکان فرد آسیب دیده رخ می دهد، از امدادرسانی های اشتباه تا انتقال نادرست بیمار به بیمارستان، رسیدگی به حال مصدوم امری است که نیازمند تخصص و دانش لازم است و چنانچه به دست افراد متخصص انجام شود، تاثیر بسیاری در تامین سلامتی و جلوگیری از ورود آسیب های بیشتر به بیمار دارد.

وی افزود: حادثه خبر نمی کند، حتی در شرایطی که اصلا تصورش را هم نمی کنیم ممکن است گرفتار آسیبی شویم که نیازمند مداوا و رسیدگی باشیم، در این میان آغاز به موقع درمان نقش مهمی در حفظ سلامتی بیمار ایفا می کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: زحمت کشان در عرصه بهداشت و درمان و به خصوص افرادی که در اورژانس خدمت رسانی می کنند را نباید فراموش کرد نباید یادمان برود افرادی را که شبانه روزی به فکر سلامتی ما هستند پس برای سلامتیشان دعا کنیم.

شایان ذکر است هزینه ساخت این پایگاه اورژانس با صرف اعتباری افزون بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل مشارکت های خیرین و کمک های مردمی تأمین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز