خبرگزاری کار ایران

درخشش نمایندگان بوشهری در جشنواره سینامک

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۰۹۷

دونماینده از استان بوشهر در میان برگزیدگان جشنواره سینامک ویژه تقدیر از کادر درمانگر کشور انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر -صبح امروز دوشنبه - با اعلام این خبر افزود : هیات داوران و دبیرخانه جشنواره سینامک (تقدیرازکادردرمانگرکشور) با اعلام نتایج منتخبان سه بخش نامه نویسی، خاطره نویسی و عکس به کار خود پایان داد.

فاطمه کرمپور عنوان داشت: در میان منتخبان بخش عکس رده سنی بزرگسال، لیلا رستمی از شهرستان تنگستان روستای گورک سادات و در بخش منتخبان بخش نامه جشنواره سینامک رده نوجوان ساغر قربانی از شهرستان جم، به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

وی افزود:این جشنواره به همت شورای هم اندیشی و مشارکتی فعالان و مروجان فرهنگی، هنری و حوزه سلامت و نشاط عمومی  دولتی و غیر دولتی شهرهای پایتخت کتاب ایران(اهواز، نیشابور، بوشهر، کاشان، یزد و شیراز) و با همکاری ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدارکتاب، شبکه مروجان کتابخوانی کشور، دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه کتاب و ادبیات ایران، دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، دانشگاه جندی شاهپور اهواز، بیمارستان آیت الله یثربی کاشان، آموزش و پرورش زبرخان و نیشابور، تعدادی از انجمن های فرهنگی، هنری و حوزه سلامت شهرهای پایتختی کتاب و دیگر نهادهای دولتی و غیردولتی و…برگزار شد. مجری این برنامه انجمن کودک و نوجوان سیمرغ بود.

کرمپور  گفت: داوران این جشنواره خانم ها و آقایان  فرمهر منجزی، طیبه شامانی، دکتر عبدالله رئیسی، مرتضی امین الرعایا و مجید شمس الدین بودند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب این هنرمندان هم استانی را در میان نفرات برگزیده جشنواره سینامک(تقدیرازکادردرمانگرکشور) به این عزیزان، خانواده محترم آن ها، اساتید و مربیان این فعالان هنری ، اصحاب فرهنگ وهنر این استان تبریک گفته و از می‌کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز