خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت:

جلوگیری از ورود 9 محموله خارجی غیر استاندارد به کشور

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۸۶

در تیر ماه سال جاری از ورود نه محموله کالای وارداتی به ارزش 266 هزار و 627 دلار بعلت عدم انطباق آن‌ها با استانداردهای ملی مربوطه به کشور جلوگیری به عمل آمده است.

ایلنا: کار‌شناس اداره نظارت بر امور صادرات و واردات اداره کل استاندارد خوزستان گفت: در راستای اجرای قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور حمایت از مصرف کنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب خارجی به کشور، این اداره کل برکلیه اقلام وارداتی مشمول مقررات استاندارد اجباری نظارت نموده و تنها درصورت انطباق با استانداردهای ملی مربوطه و یا استانداردهای مورد قبول، مجوز ورود به کشور برای آن‌ها صادر می‌گردد در غیر اینصورت کلیه محموله‌های نامرغوب خارجی و غیر استاندارد باید مرجوع شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، خالد روئین تن گفت: در تیر ماه سال جاری از ورود ۹ محموله کالای وارداتی به ارزش ۲۶۶ هزار و ۶۲۷ دلار بعلت عدم انطباق آن‌ها با استانداردهای ملی مربوطه به کشور جلوگیری به عمل آمده است.

وی افزود: کالاهای فوق شامل ذرت دامی، جاروبرقی با نام تجاری FUHLEN، تخمه هندوانه فاقد مارک، چرخ گوشت با نام تجاری EXPERIAL، پارچه فاقد مارک، ترازو با نام تجاری BEURER، سیم آنتن فاقد مارک و شامپو بچه با نام تجاری SEASTAR است.

روئین تن خاطر نشان کرد: کالاهای فوق ساخت کشور چین و مبدأ حمل آن‌ها نیز همین کشور بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز