خبرگزاری کار ایران

سه روز عزای عمومی در چهارمحال و بختیاری/ یك هفته عزا در بروجن

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۸

به دنبال حادثه رانندگی منجر به درگذشت 26 دانش آموز بروجنی اعزامی به اردوی راهیان نور، در اطلاعیه ای از سوی نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد و استاندار چهارمحال و بختیاری، سه روز عزای عمومی در این استان اعلام شد.

ایلنا - شهركرد: نماینده ولی فقیه و استاندار چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه ای  به مناسبت جان باختن 26 دانش آموز دختر در اردوی راهیان نور سه روز عزای عمومی اعلام كردند.

به گزارش ایلنا، در این پیام، ضمن اعلام سه روز عزای عمومی در استان چهارمحال و بختیاری، عروج عاشقانه این نوگلان پرپر به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، فرهنگیان و دانش آموزان استان، به ویژه خانواده های آنان تسلیت گفته شده است.

امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس نیز در پیامی، با تسلیت جان باختن جمعی از دانش آموزان بروجنی در سانحه ناگوار رانندگی، یك هفته عزای عمومی در این شهرستان اعلام كردند.

جمعه شب گذشته (28 مهرماه 91) بر اثر سقوط یك دستگاه اتوبوس حامل کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان بروجن، در محور دهدز خوزستان به لردگان، 26 دانش آموز، به همراه راننده واتوبوس و یک نفر همراه کاروان، جان خود را از دست داده و 18 نفر نیز زخمی شدند كه پیكر جان باختگان این حادثه به شهرستان بروجن انتقال یافته و امروز طی مراسمی تشییع می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز