خبرگزاری کار ایران

کسی بهتر از من است به میدان بیاد؛

کفاشیان: دوست دارم فینال جام‌حذفی در تهران باشد

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۹۷

توان ما در فدراسیون فوتبال همین است و اگر کسی بتواند بیشتر کار کند، استقبال می‌کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه شاید فینال جام حذفی بعد از مسابقات مقدماتی جام جهانی در خردادماه برگزار شود تاکید کرد دوست دارد این دیدار حساس در تهران برگزار شود.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در حاشیه نشست هیات اجرائی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: شخصا دوست دارم و فکر می‌کنم بهتر است فینال جام حذفی در تهران برگزار شود چون در تهران هم ورزشگاه آزادی را داریم و هم اینکه تماشاگران بیشتری می‌توانند این بازی را از نزدیک ببیند.

رییس فدراسیون فوتبال درباره شرایط این روزهای فوتبال کشور نیز گفت: انتظارات از فوتبال زیاد است و مردم دوست دارند ایران به جام جهانی 2014 صعود کند. ماهم هنوز امیدوار به صعود هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران اگر به جام جهانی صعود نکند، خانواده فوتبال ضربه شدیدی خواهد خورد که قابل جبران نیست. اما توان ما در فدراسیون فوتبال همین است و اگر کسی بتواند بیشتر کار کند، استقبال می‌کنیم.

کفاشیان تاکید کرد: برای صعود به جام جهانی باید قطر و لبنان را شکست دهیم و بعد به بازی با کره جنوبی فکر کنیم.

وی درباره مرخصی کی روش هم گفت: این مرخصی آخرین مرخصی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است و او پس از بازگشت باید به صورت متمرکز تمرینات را پیگیری کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز