خبرگزاری کار ایران

حضورم در جام‌جهانی قطعی شد؛

پرویز هادی: می‌توانستم در جام‌ علی‌اف طلا بگیرم

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۰۴

هدف من رویایی با آذرشکیب بود/ با آمادگی 40 تا 50 درصدی در جام علی‌اف حضور پیدا کردم.

کشتی‌گیر سنگین‌وزن تیم کشتی ثامن‌الحجج سبزوار گفت: تیم منسجمی داریم که با همدلی بچه‌ها از سال گذشته هم قوی‌تر شده است.

پرویز هادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهارکرد: در حال حاضر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. تمرینات تیم در تاسوعا و عاشورا هم قطع نشد و باید مزد زحمات خود را در لیگ برتر بگیریم.

وی با اشاره به حضورش در جام علی‌اف عنوان داشت: این جام همیشه با حضور کشتی‌گیران روس از سطح بالایی برخوردار بوده و در هر وزن دست کم 10 کشتی‌گیر روس از کشورهای مجاور حضور دارند که اختصاص جایزه چند هزار دلاری باعث ایجاد رقابتی شدید بین شرکت‌کنندگان می‌شود.

عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران اعزامی به جام علی‌اف تاکید کرد: هدف اصلی حضور من در این جام، رویایی با محمدرضا آذرشکیب بود چراکه قرار بود ما با هم مبارزه‌ای داشته باشیم تا نماینده ایران در این وزن جهت شرکت در جام جهانی تهران مشخص شود. در دور دوم موفق شدم آذرشکیب را شکست دهم و خیالم برای حضور در آن مسابقات راحت شد.

وی چنین ادامه داد: در جام علی‌اف در مقابل حریفم کشتی را به تایم سوم کشیدم و با کلینچ در خاک من نشست اما از دستم فرار کرد. من می‌توانستم در این رقابت‌ها به مدال طلا دست پیدا کنم. کشتی‌گیری را نمی‌دیدم که بخواهد من را شکست دهد.

هادی با اشاره به اینکه در مسابقات علی‌اف با آمادگی 40 تا 50 درصدی حضور پیدا کردم، خاطرنشان کرد: همیشه در کشتی برد و باخت وجود دارد. هدف اصلی حضور ما در جام علی‌اف شناسایی نفرات واجد شرایط جهت کشتی در جام جهانی تهران بود که تا حدود زیادی کادر فنی به خواسته خود نزدیک شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز