خبرگزاری کار ایران

تغییر دوباره در روابط عمومی وزارت ورزش؛

اژدر شهابی آمد/ انصاری‌فرد به ساختمان جوانان نقل مکان کرد

asdasd

محمدحسین انصاری فرد مدیرکل پیشین وزارت ورزش و جوانان از این پس به عنوان سرپرست خبرگزاری برنا که از زیرمجموعه‌های این وزارت‌خانه است فعالیت خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی اژدر شهابی اقدم را بعنوان مدیرکل روابط عمومی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم محمد عباسی آمده است:

با توجه به تعهد و تجربه جنابعالی بدینوسیله بعنوان مدیرکل روابط عمومی این وزارت منصوب می شوید. بدیهی است نقش روابط عمومی و ارتباطات در تنظیم روابط درون و برون این ساختار مهم بویژه تعامل با اهل اندیشه و رسانه، جوانان علاقمند و با استعداد کشور، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش از مهمترین مولفه های بکارگیری استعدادهای پویای کشور به حساب می آید که باید با جدیت و همراهی عالمانه مورد توجه گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود و همکاری معاونین، مدیران ستاد و استان ها در پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی و اجرایی شدن برنامه های این وزارت موفق و موید باشید.

گفتنی است، شهابی اقدم دارای فوق لیسانس ارتباطات است که 12 سال سابقه مدیریتی در سازمان تربیت بدنی، 20 سال فعالیت رسانه ای، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال و مدیا آفیسری تیم ملی در جام ملت های 2007 مالزی، معاون اداره کل روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان تربیت بدنی،مشاور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی، مشاور عالی فدراسیون گلف، خبرنگار واحدی مرکزی خبر و همکاری با مطبوعات در چاپ مقالات و یادداشت ها را کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است، محمدحسین انصاری فرد مدیرکل پیشین وزارت ورزش و جوانان از این پس به عنوان سرپرست خبرگزاری برنا که از زیرمجموعه‌های این وزارت‌خانه است فعالیت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز