خبرگزاری کار ایران

نیک‌بین تاکید کرد:

سرمایه‌گذاری روی تیم جوانان واترپلو برای بازی‌های آسیایی

asdasd
کد خبر : ۲۶۶۷۶

قرار گرفتن در جمع 12 تیم برتر دنیا جایگاه درخور توجهی است و می‌تواند به روند رو به رشد واترپلو كمك كند

سرپرست فدراسیون شنا با بیان اینكه تیم جوانان می توانست در مسابقات جهانی عملكرد بهتری داشته باشد، گفت: جوانان می توانستند با شكست برزیل و كانادا جزو 10 تیم برتر جهان قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا، برانوش نیك‌بین با بیان این مطلب افزود: قرار گرفتن در جمع 12 تیم برتر دنیا جایگاه ارزشمندی برای تیم واترپلو جوانان محسوب می‌شود اما انتظار داشتیم با توجه به توانایی و پتانسیل فنی تیم جوانان بتوانیم تیم‌های برزیل و كانادا را شكست دهیم و در رده‌های بهتری قرار بگیریم.

سرپرست فدراسیون شنا اظهار داشت: اعزام نشدن تیم واترپلوی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان و نداشتن دیدارهای تداركاتی خارجی از جمله دلایلی بود كه موجب كاهش انگیزه جوانان و عدم نتیجه‌گیری لازم در مسابقات جهانی شد.

وی با بیان اینكه قرار گرفتن در جمع 12 تیم برتر دنیا جایگاه درخور توجهی است و می‌تواند به روند رو به رشد واترپلو كمك كند، تصریح كرد: هدفگذاری ما بر روی تیم جوانان حضور در بازی‌های آسیایی 2014 كره جنوبی است و امیدواریم واترپلوی ایران بتواند پس از سال‌ها جایگاه واقعی خود را در بین 3 تیم برتر آسیا بدست آورد.

نیك بین با بیان اینكه واترپلو از پتانسیل و پشتوانه نیروی انسانی بالایی برخوردار است و می‌تواند در سایه یك برنامه‌ریزی بلند مدت در آسیا به رشته‌ای مدال‌آور تبدیل شود، اظهار داشت: واترپلوی ایران از گذشته درخشانی در سطح آسیا برخوردار است و نسل جوان واترپلو ایران این پتانسیل را دارد تا با سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی مناسب جایگاه پر افتخار گذشته خود را در واترپلو آسیا باز یابد كه امیدوارم موفقیت اخیر واترپلوی جوانان بتواند سرفصل تازه‌ای در افتخار آفرینی این رشته در سطح آسیا باشد.

 

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز