خبرگزاری کار ایران

فروش نیم میلیاردی صد اثر صد هنرمند در روز افتتاحیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۰۵

لیلی گلستان از خلق یک رکورد تازه در صد اثر صد هنرمند، رویداد تابستانه گالری گلستان خبر داد.

ایلنا: عصر جمعه ۱۵ شهریور ۹۲ بیست و یکمین دوره رویداد صد اثر صد هنرمند با حضور هنرمندان و علاقمندان آغاز به کار کرد که با اعلام لیلی گلستان موفق به فروش ۴۲ اثر هنری در مجموع به مبلغ ۵۲۰ میلیون تومان شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، در افتتاحیه این رویداد که تا پاسی از شب ادامه داشت؛ هر دو اثر انتزاعی سهراب سپهری به ترتیب به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان و ۱۶۰ میلیون تومان به فروش رفتند. علاوه بر اینکه آثار نام‌هایی نظیر سیدمحمد احصایی، فریده لاشایی، جعفر روح بخش، ایرج زند، مش اسماعیل، نصرت الله مسلمیان... نیز در شب نخست خریداری شدند.
اما لیلی گلستان مدیر گالری گلستان از اقبال شایان توجه بازار هنر به آثار جوانان به وجد آمده است و با ذکر این خبر که از ۴۲ اثر فروخته شده بیش از ۳۰ اثر به جوانان تعلق دارد این مهم را مایه مباهات خود و بیانگر دستیابی صد اثر صد هنرمند به یکی از هدف‌هایش خواند.
گلستان همچنین خاطرنشان کرد: در یک نگاه کلی، چهره‌های تازه و خریداران جدید، عصر جمعه آثار نام‌های بزرگ را خریداری کرده‌اند و کلکسیونرهای قدیمی آثار نقاشان جوان را به گنجینه‌هایشان علاوه نمودند.
بیست و یکمین «صد اثر صد هنرمند» تا چهارم مهرماه دایر است و در آن ۱۷۷ اثر از حدود ۱۷۰ هنرمند چهار نسل هنر معاصر ایران در زمینه‌های نقاشی، نقاشی خط و مجسمه در معرض تماشا و فروش قرار گرفته است. گالری گلستان در خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز