خبرگزاری کار ایران

قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی:

بودجه نیامده، ساخت فیلم را شروع نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۷۲

ودجه ساخت فیلم جدید تاکنون در سال جاری به بنیاد سینمایی فارابی داده نشده است و ما همچنان پیگیر اتمام کارها و پروژه‌های سابق هستیم.

ایلنا: حسن نجاریان(قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی) می‌گوید که همچنان بودجه این بنیاد داده نشده و تا زمانی که بودجه داده نشود؛ ساخت فیلم جدید آغاز نمی‌شود.

نجاریان در گفتگو با خبنرگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: بودجه ساخت فیلم جدید تاکنون در سالجاری به بنیاد سینمایی فارابی داده نشده است و ما همچنان پیگیر اتمام کارها و پروژه‌های سابق هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون چند پروژه از سال قبل در حال ساخت است و چند فیلم نیز ساخته شده نیز امروز آماده نمایش و شرکت در جشنواره‌های مختلف مانند جشنواره کودک است.

نجاریان افزود: ممکن است 20 روز یا یک ماه دیگر بودجه این بنیاد داده شود اما فعلا ساخت فیلمی را آغاز نمی‌کنیم چون فیلم احتمالا به جشنواره کودک نمی‌رسد. درواقع ما نمی‌خواهیم به هر دلیلی ساخت فیلم را آغاز کنیم.

نجاریان درباره آخرین وضعیت میزبانی جشنواره فیلم کودک گفت: در چند روز آینده قرار است یک نشست خبری برگزار شود و احمد میرعلائی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی درباره آخرین وضعیت این جشنواره توضیح دهد.

وی ادامه داد: تاکنون درباره محل برگزاری این جشنواره که اصفهان باشد یا تهران یا شهر دیگر به توافق قطعی نرسیده‌ایم اما به نظر می‌رسد تا زمان برگزاری این نشست به توافق قطعی درباره محل برگزاری جشنواره برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز