خبرگزاری کار ایران

آروزی قادر آشنا برای تئاتر ایران در سال جدید؛

امیدوارم به تئاتر کشور خدمت کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۹

از تمام همکاران خود در اقصی نقاط کشور به این وسیله تشکر می کنم که دست به دست یکدیگر دادند تا کارهای مثبتی برای تئاتر کشور صورت بگیرد، سال جدید خورشیدی را به همه این عزیزان و هنرمندان تئاتر ایران تبریک می گویم.

ایلنا: قادر آشنا ضمن تشکر از تلاش های همکاران خود در مجموعه مرکزهنرهای نمایشی ابراز امیدورای کرد برای سال جدید همه تلاشی بیش از پیش و در حد نام نظام و قدمت ایران برا تئاتر کشور داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی با اشاره به تلاش های معاونت هنری وزارت ارشاد و مسئولان مرکز برای ارتقاء جایگاه تئاتر کشور درخصوص آروزی خود برای سال جدید، گفت: امیدوارم در سال جدید با جدیتی در حد نام، جایگاه نظام اسلامی، قدمت و تمدن کشور کار کنیم. همچنین امیدوارم ما مسئولان بتوانیم در سال جدید به تئاتر کشور خدمت کنیم و تلاش کنیم بیش از گذشته آثاری در خور نام این مردم و کشور تولید و روی صحنه بیاید.
وی با تاکید به تلاش مدیران در سال گذشته، ادامه داد: امیدوارم همکارانم در مجموعه مثل سال گذشته که بسیار تلاش کردند تا کاری مغفول نماند و تمام آنچه مورد نظر بود، حتی اموری که به صورت پیش بینی نشده بر عهده آن ها قرار گرفت به بهترین شکل انجام شود، برای سال جدید هم سعی کنند تا امور به خوبی اداره شود.
آشنا ضمن ابراز رضایت و خوشحالی از تلاش همکاران خود برای به سامان رسیدن امور در سال گذشته، اظهار داشت: از تمام همکاران خود در اقصی نقاط کشور به این وسیله تشکر می کنم که دست به دست یکدیگر دادند تا کارهای مثبتی برای تئاتر کشور صورت بگیرد، سال جدید خورشیدی را به همه این عزیزان و هنرمندان تئاتر ایران تبریک می گویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز