خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد:

جنتی: نگفتم هیات مدیره خانه‌سینما باید منحل شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۲۶

روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرده است که باتوجه به مذاکره رئیس سازمان سینمایی با وزیر محترم ارشاد، ایشان نقل این مطلب را تکذیب کردند.

ایلنا: علی جنتی صبح امروز(13 شهریور) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرده بود که هیات میدره خانه سینما باید منحل شود. پس از این سخنان فرهاد توحیدی(سخنگوی خانه سینما) در قبال این سخنان موضع گرفت.

لحظاتی پیش روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد؛ علی جنتی در گفتگو با ایوبی اعلام کرده است که چنین  سخنانی را بیان نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن توضیح روابط عمومی سازمان سینمایی درباره نقل قول از وزیر ارشاد درخصوص خانه سینما بدین شرح است:

پیرو خبر منتشر شده درخصوص اظهارات وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه هیئت مدیره فعلی خانه سینما منحل و انتخابات آزاد تشکیل می‌شود، روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام می‌دارد: باتوجه به مذاکره رئیس سازمان سینمایی با وزیر محترم ارشاد، ایشان نقل این مطلب را تکذیب کردند.

این گزارش می‌افزاید: با توجه به اینکه بازگشایی خانه سینما طبق سیاستهای جدید به سازمان سینمایی واگذار شده است به زودی سیاستهای فرا روی این مجموعه در خصوص بازگشایی خانه سینما اعلام خواهد شد لذا از عموم رسانه‌ها درخواست می‌شود تا از گمانه زنی و نقل قول‌های غیرصحیح خود داری تا اخبار جدید از طریق مجاری رسمی اعلام گردد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز