خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد از طرح " آرامش بهاری" در امامزاده‌ها بازدید كرد

کد خبر : ۵۸۸۷۹

659 مبلغ به صورت تخصصی و 300 مبلغ نیز از حوزه علمیه قم در قالب طرح آرامش بهاری به نقاط مختلف کشور اعزام شده‌اند و یکهزار و 31 مبلغ بومی و 592 روحانی مستقر نیز آماده پاسخگویی به سووالات هموطنان در قالب طرح آرامش بهاری هستند.

ایلنا: سیدمحمد حسینی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) امروز؛ یکشنبه(یازدهم فروردین) با حضور در امامزاده صالح تهران از طرح "آرامش بهاری در امامزاده‌ها" واقع در امامزاده صالح تهران و روند فعالیت‌ها در این مکان مقدس بازدید کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح آرامش بهاری با هدف پاسخگویی به نیازهای زایران و مسافران نوروزی اکنون در دو هزار و 193 بقعه متبرکه و امامزاده درحال برگزاری است.
ارایه خدمات به مسافران، زایران و گردشگران، احیا سنت‌های اصیل اسلامی همچون عید نوروز، تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی و ترویج سنت اصیل وقف ازجمله اهداف این طرح است.
یکی از برنامه‌هایی که تاکنون با استقبال زایران و مسافران نوروزی روبرو شده، "خیمه‌های معرفت" است که امسال این برنامه‌های فرهنگی در 267 بقعه متبرکه همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، آموزشی، تبلیغی و مشاوره ای میزبان مردم، علاقمندان و بویژه جوانان و نوجوانان است.
همچنین 659 مبلغ به صورت تخصصی و 300 مبلغ نیز از حوزه علمیه قم در قالب طرح آرامش بهاری به نقاط مختلف کشور اعزام شده‌اند و یکهزار و 31 مبلغ بومی و 592 روحانی مستقر نیز آماده پاسخگویی به سووالات هموطنان در قالب طرح آرامش بهاری هستند.
غرفه‌های مشاوره، کودک و نوجوان، چند رسانه‌ای، پاسخ به سووالات شرعی و مسابقات فرهنگی از دیگر بخش‌های در نظر گرفته شده برای طرح آرامش بهاری است.
غرفه حجاب و عفاف نیز در 493 بقعه متبرکه برپا است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز