خبرگزاری کار ایران

قادر آشنا در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

تئاتر را بدون بدهی به مدیر جدید واگذار می‌كنیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۴

حدود دوماه است نسخه پیشنهادی قرارداد تیپ مورد نظر را به هیئت مدیره خانه تئاتر دادیم و همچنان منتظر پاسخ اعضای اصناف هستیم اما تا این لحظه هیچ پاسخی دریافت نشده است.

ایلنا: قادر آشنا با اشاره به تغییر مدیران دولتی طی ماه‌های آینده تاکید کرد سکان مدیریت را بدون بدهی به دست دولت آینده می‌سپارد و هنرمندان تئاتر بابت دریافت مطالبات خود نگرانی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ مدیر مرکز هنرهای نمایشی با تاکید بر اینکه هنرمندان تئاتر نباید نگرانی درخصوص دریافت مطالبات خود پس از انتقال دولت باشند، به خبرنگار ایلنا گفت: باتوجه به قولی که آقای سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد مطرح کردند و همین‌طور وعده‌ای كه آقای شاه‌آبادی معاون هنری در این رابطه بیان کردند، ما هم تلاش می‌کنیم تمهیداتی اتخاذ شود تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر این نکته که سکان اداره امور را بدون بدهی به مسئولان دولت آینده محول می‌کنیم، عنوان کرد: با توجه به اینکه مطالبات سال جدید اندک است مشکلی از این بابت وجود ندارد و به محض‌های اینکه بودجه تعیین شده تخصیص یابد ما نیز مطالبه هنرمندان را پرداخت می‌کنیم تا بدهی برای دولت آینده وجود نداشته باشد.

آشنا در پایان درباره سرانجام به روز شدن قرارداد تیپ هنرمندان تئاتر اظهار کرد: همان‌طور که قبلا هم اعلام کردم حدود دوماه است نسخه پیشنهادی قرارداد تیپ مورد نظر را به هیئت مدیره خانه تئاتر دادیم و همچنان منتظر پاسخ اعضای اصناف هستیم اما تا این لحظه هیچ پاسخی دریافت نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز