خبرگزاری کار ایران

برنامه سازمان‌ها برای حضور در بازار تئاتر كودك و نوجوان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۶۴

سازمان‌هایی مانند حوزه هنری‌، بهزیستی، آموزش و پرورش‌، یونسکو، کانون تئاتر کودک و نوجوان، اداره پست و.... برای حضور در این بازار اعلام آمادگی کرده‌اند.

ایلنا: نمایندگان برخی از سازمان‌ها طی روزهای اخیر با حضور در دبیرخانه بازار تئاتر کودک و نوجوان برنامه‌های خود را برای شرکت در این رویداد هنری اعلام کرند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان‌هایی مانند حوزه هنری‌، بهزیستی، آموزش و پرورش‌، یونسکو، کانون تئاتر کودک و نوجوان، اداره پست و.... برای حضور در این بازار اعلام آمادگی کرده‌اند.

بازار تئاتر کودک و نوجوان با هدف ایجاد زمینه گردهمایی دست‌اندرکاران تئاتر کودک و نوجوان در کنار بخش‌های اصلی و تعیین شده در فراخوان‌، میزبان برنامه‌های سازمان‌های دولتی نیز خواهد بود.

برنامه‌هایی مانند برگزاری نشست‌‌های تخصصی، اجرای نمایش، معرفی و ارایه مشاوره خدمات سازمانی از جمله برنامه‌های این سازمان‌ها است.

نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان توسط مرکز ملی اسیتژ ایران از تاریخ 10 الی 12 تیرماه و با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز