خبرگزاری کار ایران

با حضور متخصصان برجسته دنیا؛

کنگره بین المللی جراحی های درون بین در مشهد برگزار می شود

asdasd

پزشکان، متخصصان و جراحان می‌توانند تا ۳۱ شهریور ماه مقالات خود را به پایگاه اطلاع رسانی کنگره به نشانی http: //congress. mums. ac. ir/uk۵als ارسال کنند.

مشهد – ایلنا: دبیر علمی کنگره جراحی خراسان و سومین کنگره بین المللی جراحی‌های درون بین و کم تهاجمی گفت: تا کنون ۱۰۰ مقاله داخلی و ۱۰۰ مقاله خارجی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، دکتر علیرضا توسلی با بیان این مطلب افزود: در این کنگره بیش از ۶۰۰ نفر از متخصصان، اندیشمندان و جراحان داخلی و خارجی از کشورهای آلمان، سوئیس، فرانسه، اسپانیا، تونس، ایتالیا، پرتغال، ترکیه، ایرانیان مقیم خارج (انگلیس، سوئیس و آمریکا) افغانستان و عراق حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این کنگره ۱۷ الی ۱۹ آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود اظهار داشت: پزشکان، متخصصان و جراحان می‌توانند تا ۳۱ شهریور ماه مقالات خود را به پایگاه اطلاع رسانی کنگره به نشانی http: //congress. mums. ac. ir/uk۵als ارسال کنند.

توسلی با بیان اینکه در سالهای اخیر جراحی‌های درون بین و کم تهاجمی به سرعت در همه رشته‌های تخصصی گسترش یافته‌اند و دامنه اعمال جراحی و اقداماتی که با استفاده از این روش انجام می‌شود روز به روز در حال گسترش است اظهار داشت: در این کنگره تلاش می‌شود با بحث و گفتگو در ابعاد مختلف حراجی‌های درون بین و کم تهاجمی دانش خود را در این زمینه افزایش و بستری مناسب برای ارائه کارهای جدید در این زمینه فراهم کنیم.

دبیر اجرایی نخستین کنگره جراحی خراسان و سومین کنگره بین المللی جراحی‌های درون بین و کم تهاجمی با اشاره به اینکه در پیش از برگزاری این کنگره نیز برنامه آموزش در گروههای زنان، گوش و حلق و بینی و جراحی عمومی به مدت دو روز برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود در سال آینده برنامه‌های آموزشی به طور گسترده برگزار شود.

حسین شباهنگ خاطر نشان کرد: در این کنگره ۴ انجمن و دانشگاه اروپایی از جمله انجمن جراحی آندوسکوپیک منطقه مدیترانه و خاورمیانه، فدراسیون بین المللی جراحی لاپارسکوپی فرانسوی زبانان اروپا، دانشگاه کارلوس مگنوس اروپا و انجمن ارتباط ایران و اتریش همکاری و مشارکت دارند.

وی افزود: همچنین مراکز تحقیقاتی آلرژی، سرطان، جراحی گوش گلو و حلق و بینی و سروگردن به عنوان برگزار کننده و مراکز تحقیقاتی زنان، اندوواسکولار و عروق، تروما، انجمن جراحان قلب ایران، جراحان قفسه صدری، جراحی پلاستیک، انجمن جراحان ارتوپدی شاخه خراسان، انجمن علمی راینولوژی و انجمن بیهوشی از جمله مراکز پشتیبان این کنگره به شمار می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز