خبرگزاری کار ایران

فرمانداری به مصوبه كمك شهرداری به مناطق زلزله‌زده بوشهر اعتراض كرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۱۴

از آنجا که بنی آدم اعضای یکدیگرند، شورای شهر وظیفه خود می داند که کمک به افراد زلزله زده بوشهر را در اولویت خود قرار دهد/ امیدوارم نگاه فرمانداری تهران نسبت به این مصوبه تغییر کند تا با اتحاد بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

ایلنا:‌ فرمانداری به مصوبه كمك شهرداری به مناطق زلزله‌زده بوشهر مخالفت كرد و اعضا، امروز پاسخ به این اعتراض را قرائت و تصویب كردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران اعتراض فرمانداری به مصوبه «الزام شهرداری تهران برای تهیه و ارائه لایحه مساعدت به بازسازی مناطق زلزله زده استان بوشهر» بررسی و پاسخ داده شد.

حبیب کاشانی در پاسخ به این اعتراض اعلام کرد: بر اساس این مصوبه قرار بود شهر تهران بر اساس ظرفیت و افراد حقیقی و حقوقی و بر اساس توانمندی هایی که دارند و مدیریت شهری تا آنجا که می توانند به مردم زلزله زده بوشهر کمک کنند. ما بندهای مختلفی را در این مصوبه داشتیم اما فرمانداری مشخص نکرده است که اعتراضش به کدام مورد است.

وی ادامه داد: از آنجا که بنی آدم اعضای یکدیگرند، شورای شهر وظیفه خود می داند که کمک به افراد زلزله زده بوشهر را در اولویت خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم نگاه فرمانداری تهران نسبت به این مصوبه تغییر کند تا با اتحاد بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم، تصریح کرد: شورا برای مردم زلزله زده آذربایجان شرقی نیز کمک هایی را انجام داده است و آن زمان نیز با مشارکت مردم تهران و همراهی استاندار موفق شدیم توانایی های شهر تهران را در کنار افراد حقیقی و حقوقی جمع کنیم تا بخشی از نیازهای مردم زلزله زده را در ساخت مسجد، مراکز آموزشی و درمانی تامین کنیم.

عضو شورای شهر تهران افزود: از این رو بهتر است مانند زلزله آذربایجان، نشستی با حضور اعضای شورا، مجلس شورای اسلامی و شهرداری تهران برای کمک به مردم زلزله زده بوشهر داشته باشیم تا به این افراد نیز کمک شود.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر، نیز درباره این موضوع گفت: فرمانداری نگاه نامناسب به این مصوبه ندارد و بیشتر نگاهش بوجود نیامدن مغایرت‌های قانونی در مصوبات است. توصیه می شود که این مصوبه با لحاظ تذکرات توسط شهرداری تهیه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز