خبرگزاری کار ایران

دبیرکل خانه کارگردر گفت و گو با ایلنا:

آمار بیکاران 15 تا 25 سال بالای 25درصد است/ افزایش نرخ 5 درصدی بیكاری

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۰۱

وقتی آمار بیکاران 15 تا 25 سال بالای 25درصد است، دولت تنها به 11 درصد بیکاری عامه اشاره می كند/مركز آمار حتی میزان واقعی اشتغال زنان را نیز طی یك سال گذشته به صورت واقعی اعلام نمی كند.

دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه در سال 90 نسبت به سال 85، 5 درصد در زنان نرخ بیکاری افزایش داشته است، نرخ مرکز آمار را غیرمنطقی اعلام کرد.

علیرضا محجوب در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه های دولت در طی 5 سال گذشته با مشکل و چالش جدی در زمینه بودجه مواجه شده اند گفت: نه تنها مشکل بیکاری درطی 5 سال گذشته کاهش پیدا نکرد، بلکه مجموع بیکاران نیز بیش از مقدار پیش بینی اعلام شده از کارشناسا ن افزایش یافت.

وی با اشاره به این كه دولت به ارائه داده های صحیح نمی پردازد، اظهار داشت: وقتی آمار بیکاران 15 تا 25 سال بالای 25درصد است، دولت تنها به 11 درصد بیکاری عامه اشاره می كند.

محجوب تأكید كرد: مركز آمار حتی میزان واقعی اشتغال زنان را نیز طی یك سال گذشته به صورت واقعی اعلام نمی كند.

به گفته محجوب، با بیان این كه طرح های دولت در طی 7 سال گذشته با موفقیت به اتمام نرسیده اند، بیان داشت: دولت درطی 7 سال گذشته نه تنها در طرح های اشتغال زایی همچون بنگاه های زود بازده موفق نبوده بلكه در طرح ماندگار نیز تا كنون ناموفق بوده است.

دبیر كل خانه كارگر تصریح كرد: در مجموع كارنامه دولت در زمینه ایجاد فرضت های شغلی و ارتقاء جایگاه اقتصادی ایران ناموفق بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز