خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در گفت‌و‌گو با ایلنا:

پرونده تعدادی از مفسدین اقتصادی به قوه قضائیه ارسال شده است

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۰۱

اسامی مفسدین اقتصادی از سوی بانک‌ها به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال شده است/ از صاحبان پرونده نیز دعوت کرده‌ایم و با آن‌ها نیز وارد گفت‌و‌گو شدیم/تعداد پرونده‌ها سیصد نیست.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در حال بررسی این پرونده‌ها هستند و در این راستا چندین جلسه با مسئولین و مدیران بانکی داشتیم و از صاحبان پرونده نیز دعوت کرده‌ایم و با ان‌ها نیز وارد گفت‌و‌گو شده‌ایم.

محمدعلی‌ پورمختار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با موجود بودن اسامی و پرونده مفسدین اقتصادی در کمیسیون اصل ۹۰ گفت: بخشی از این اسامی و پرونده‌ها در کمیسیون اصل ۹۰ وجود دارد که 300 پرونده نیست. این پرونده‌ها عمدتا در رابطه با افرادی است که اسامی آن‌ها از سوی بانک‌ها به کمیسیون ارسال شده است.


وی در ادامه افزود: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در حال بررسی این پرونده‌ها هستند و در این راستا چندین جلسه با مسوولین و مدیران بانکی داشتیم و از صاحبان پرونده نیز دعوت کرده‌ایم و با آن‌ها نیز وارد گفت‌و‌گو شده‌ایم. عمدتا پرونده این افراد را نیز به قوه قضاییه نیز ارسال کرده‌ایم.


رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در رابطه با شکایت کامران از هیات رئیسه در رابطه با بودجه عمرانی و اجرایی مجلس نیز گفت: هنوز اعضای کمیسیون اصل ۹۰ این شکایت را بررسی نکرده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز