خبرگزاری کار ایران

متهم ردیف دوم پرونده کهریزک:

برای ارائه آخرین دفاعیاتم دو جلسه زمان می‌خواهم

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۸۹

من نام شهود را با توضیح اینکه چرا باید در دادگاه حاضر شوند به دادگاه ارائه دادم، در بیان آخرین دفاعیات هم می توان شاهد معرفی کرد اما تصمیم به احضار آنها با دادگاه است.

متهم ردیف دوم پرونده کهریزک با بیان اینکه  امروز پس از مرتضوی نوبت من است که دفاعیات خود را انجام دهم، گفت: من برای دفاعیات آخر خود لایحه خواهم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر حیدری فر پیش از ورود به دادگاه در جمع خبرنگاران افزود: من نام شهود را با توضیح اینکه چرا باید در دادگاه حاضر شوند به دادگاه ارائه دادم، در بیان آخرین دفاعیات هم می توان شاهد معرفی کرد اما تصمیم به احضار آنها با دادگاه است.

متهم ردیف دوم با تاکید بر اینکه من دو جلسه برای ارائه آخرین دفاعیاتم زمان می خواهم، گفت: شکایت دادگاه از من هم اکنون به دادسرا رفته است.

وی در واکنش به  اظهارات کامرانی گفت: قرار بود جزییات دادگاه افشا نشود، ولی وی علاوه بر اینکه جزییات دادگاه را گفت به نشر اکاذیب نیز پرداخت، به گونه ای که به نقل از سلیمانی مدیر کل زندان ها اظهار کرده بود کهریزک بازداشتگاهی غیرقانونی است در صورتی که سلیمانی گفته بود این بازداشتگاه قانونی است ولی روی آن نظارت وجود نداشته است.

وی ادامه داد: ما با رئیس دادگاه توافق کرده بودیم که اگر طرف مقابل مصاحبه ای انجام دهد، ظرف 5 دقیقه برای دفاع از خود مصاحبه خواهیم کرد و به همین دلیل آن مصاحبه را در پاسخ به اظهارات کامرانی انجام دادم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز