خبرگزاری کار ایران

محمود احمدی‌نژاد:

مشایی یعنی احمدی‌نژاد و احمدی‌نژاد یعنی مشایی

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۴۹

بالاترین مقام بعد از رهبری جایگاه ریاست جمهوری است/ مشایی یعنی احمدی نژاد و احمدی نژاد یعنی مشایی/ من باور دارم که مشایی می تواند جایگاه و تراز ایران را در جهان ارتقا دهد و هر گونه گرد یاس و ناامیدی را پاک کند.

احمدی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب که حلول ماه رجب میلاد امام باقر را به ملت ایران تبریک می گویم افزود: همان گونه که مشایی اعلام کردند مقام معظم رهبری امسال را هوشمندانه برای خلق مدیریت و حماسه جاویدان سال حماسه سیاسی قرار دادند چرا که شرایط کشور و شرایط بین المللی نیازمند حماسه عظیم است و این حماسه به نفع همه می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمدی نژاد گفت: احساس وظیفه کردم و همان طور که برادر عزیزم اشاره کرد بعد از نزدیک به هشت سال امروز را مرخصی گرفتم تا در مقدمات برپایی حماسه بزرگ حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری مهمترین حماسه سیاسی در ایران است که بر اساس اعتقادات و میثاق ملی ما که بر اساس قانون اساسی شکل گرفته، قانون اساسی مهمترین میثاق بین ملت است.

احمدی نژاد بیان داشت:ملت برای انتخاب یک نفر که دارای جایگاه برجسته و اختیاراتی که بتواند کشور را به درستی اداره و رزوهای ملت را بر آورده کند، حماسه دیگر خلق خواهند کرد.

احمدی نژاد گفت: بالاترین مقام بعد از رهبری جایگاه ریاست جمهوری است.

وی افزود: رئیس جمهور مجری قانون اساسی یعنی به نمایندگی از ملت ماموریت پیدا می‌کند تا قانون اساسی را اجرا کند. رئیس جمهور همچنین ریاست قوه مجریه به غیر از مواردی را که مستقیما در اختیار مقام معظم رهبری است بر عهده دارد. انتخابات ریاست جمهوری حرکت عظیم برای هم افزایی ملت و تمرکز اراده ملی است.

وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری برای ساختن و استقرار عدالت در سرزمین جهان است.

احمدی نژاد گفت: مشایی را 28 سال است که می شناسم او فردی مومن، پاک، کارآمد و عمیقا بر ارزش های اسلامی و اصول برآمده از امام باور دارد و عمیقا به توانمندی های این ملت آشناست.

رئیس جمهور گفت: مشایی یعنی احمدی نژاد و احمدی نژاد یعنی مشایی.

وی افزود: انتخابات آزاد است و همه سلایق می توانند در آن حضور داشته باشند و برنامه مطرح کنند حرف بزنند و در فضای صمیمی برای احترام و هم افزایی ملت قدم بردارند و در نهایت این ملت است که انتخاب خواهد کرد.

وی گفت:‌ملت ایران نشان داده است که بهترین انتخاب ها را دارد و از منتخب حمایت می کند. من باور دارم که مشایی می تواند جایگاه و تراز ایران را در جهان ارتقا دهد و هر گونه گرد یاس و ناامیدی را پاک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز