خبرگزاری کار ایران

اطاعت در نشست خبری:

‌نتیجه اجماع اصلاح‌طلبان را خواهم پذیرفت

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۷۶

من به کمک سایر دوستان اصلاح طلبان تلاش کردیم بزرگان جریان اصلاحات از جمله آقای خاتمی را وارد عرصه کنیم اما چون توفیق نداشتم خودم وارد صحنه شدم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: من به کمک سایر دوستان اصلاح طلبان تلاش کردیم بزرگان جریان اصلاحات از جمله آقای خاتمی را وارد عرصه کنیم اما چون توفیق نداشتم خودم وارد صحنه شدم.

به گزارش جواد اطاعت پس از ثبت نام دریازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی نشست خبری گفت: آمده ام تا با رویکرد اصلاح طلبانه تحجرگرایی را از چهره سیاست ایران بزدایم و سیاست خارجی را از رویکرد غیر واقع بینانه دور کنم و با توسعه پایدار همه ایرانیان را در قدرت و ثروت ملی سهیم کنم.

وی افزود: آمده‌ام تا به قبیله گرایی باند بازی و رانت خواری پایان دهم و اجرای بی تنازل قانون اساسی تاکید کنم.

اطاعت با تاکید براینکه من تابع خرد جمعی و شورای راهبردی اصلاح طلبان هستم گفت: ‌نتیجه اجماع اصلاح طلبان را خواهم پذیرفت و جزئیات برنامه های خود را در روزهای آینده آماده می کنم.

وی افزود: از دو سال پیش برنامه های انتخاباتی خود را تدوین کرده ام و آنها را در دو جلد آماده کردم.

اطاعت با اشاره به اینکه امشب شورای مشورتی اصلاح طلب جلسه خواهد داشت گفت: بحث اجماع میان اصلاح طلبانی که تاکنون کاندید شده اند در دستور کار این شورا قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال حضور آقای خاتمی است یا خیر گفت: امیدوارم که خاتمی در عرصه انتخابات حضور داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز