خبرگزاری کار ایران

پیش از پرسش و پاسخ خبرنگاران؛

محسن رضایی بیانیه انتخاباتی خود را قرائت کرد

کد خبر : ۷۰۸۱۵

من به دولتمردان غرب هشدار می‌دهم که جریانی افراطی‌تری از القاعده در سوریه در حال شکل‌گیری است که برای کشورهای عربی پیامدهای منفی به همراه دارد.

محسن رضایی پیش از پرسش و پاسخ خبرنگاران و با ورود به نشست خبری بیانیه ای قرائت کرد که در بخش هایی از این بیانیه گفت: اینک که ایران عزیز در نتیجه یک رویارویی نابرابر در برابر شدیدترین تحریم های غرب و برخی سوءتدبیرها و ناکارآمدیهای مدیریتی در دخل دست و پنجه نرم می‌کند برای عبور از این شرایط نیازمند خلق حماسه بزرگ هستیم.

به گزارش ایلنا وی افزود: این امر از دل یک آسیب شناسی صادقانه و درک واقع بینانه از کشور برای پیشرفت ایران بزرگ و اسلامی بیرون می‌آید. در جمهوری اسلامی اقدامات عظیمی و دستاوردهای بزرگ و البته اشتباهات بزرگی صورت گرفته است؛ دستیابی به استقلال و آزادی، دفاع پایدار و بسط نفوذ ایران در خاورمیانه بخشی از موفقیت های انقلاب اسلامی است و البته کم توجهی به جان و مال و آبروی مردم و توجه بیش از حد به سیاست و آماده نساختن جوانان برای اداره جامعه از جمله اموری است که با غفلت واقع شده است.

زمان آن رسیده که اشتباهات را جبران و موفقیت‌ها را گسترش و تداوم بخشیم؛ معتقدیم با بازگرداندن مردم به صحنه و اداره امور کشور، سالهای آینده سالهای پیروزی ملت ایران و کارآمدی مجدد نظام اسلامی در زندگی، اقتصاد و اخلاق است. تولید ثروت و تقویت فرهنگ پشتوانه واقعی سیاست و اقتصاد کشور است ولی امروزه این مسئله با حرکت کند و لاک ‌پشتی روبروست و به هیچ وجه جوابگوی شرایط امروز و آینده نیست؛ ما امروز نیازمند اقدام جهشی در اقتصاد هستیم؛ ما باید اقتصاد ملی را نوسازی کنیم و آن را به تعمیرگاه عقلانیت، تخصص و تجربه ملی و جهانی ببریم و آن را نوسازی‌ شده و کارآمد تقدیم ملت ایران می‌کنم.

ارزش دارایی مردم در کمتر از یکسال به یک سوم کاهش یافته است. من با کمک متخصصان باتجربه با طراحی برنامه علمیاتی در مدت زمان کوتاهی ضمن توقف سقوط ارزش ملی که در حد دفاع از مرزها آن را با ارزش می‌دانیم، در آینده نزدیک ریال را به معتبرترین پولهای دنیا تبدیل می ‌کنیم. کشور نیازمند تجدید نظر اساسی در شیوه مدیریت کشور است. تمرکز زدایی و شایسته سالاری و برقراری نظم و حسابرسی و تلاش برای ریشه کن کردن فساد و رشوه خواری و رواج فرهنگ عذرخواهی و جبران خسارات ناشی از سوء مدیریت از مهمترین برنامه‌های ما در دولت آینده است.

ما اقتصاد ایران را چند محصولی و مردمی خواهیم کرد و با کمک نسل جوان و تجربه نسل‌های گذشته به نوسازی اقتصاد ملی بپردازیم. از محل راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به محل ثبت نام آمدم؛ من به دولتمردان غرب هشدار می‌دهم که جریانی افراطی‌تری از القاعده در سوریه در حال شکل‌گیری است که برای کشورهای عربی پیامدهای منفی به همراه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز