خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی در نشست خبری:

آزادگی خود را نمی‌فروشم

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۱۲

ائتلاف یک به علاوه 70میلیون را تشکیل داده ام/ در شرایط امروز اقتصادی من از هر نوع تبلیغات اضافی خودداری خواهم کرد/ من و همراهانم کمتر از 15 نفر هستیم؛ هواداران من نمی خواستند وارد وزارت کشور شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری در  حاشیه حضور خود در وزارت کشور برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به این سوال که حضور بیش از 15 نفر به محل ستاد انتخابات غیرقانونی است گفت:‌ من و همراهانم کمتر از 15 نفر هستیم. هواداران من نمی خواستند وارد وزارت کشور شوند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن رضایی همچنین در خصوص شعارهای هوادارانش در مقابل وزارت کشور گفت: من به آنها گفتم به جای این شعارها فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دهید. تعدادی از این افراد از هوادارانند و تعدادی دیگر از مردم عادی بودند.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا به نفع کسی کناره گیری خواهدی کرد گفت: من طی ائتلافی که با یک به علاوه 70 ملیون مردم داشتم به نفع هیچ کس کنار نمی روم.

رضایی همچنین با اشاره به مسائل اقتصادی کشور افزود: هم اکنون فشار اقتصادی بالاست من به هر شهرستانی رفتم مردم از مشکلاتشان گله داشتند که بخشی از این مربوط به تحریم ها و بخشی دیگر مربوط به سوء مدیریت، خود زنی و خود تحریمی است که البته طوفان کالاهای چینی نیز اثر گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون کشور در شرایط خاصی به سر می برد گفت: فرق شعار دادن با عمل کردن در این است که شعار توصیه هایی دلسوزانه است اما عمل کردن نقش نوشتن نسخه را دارد حرف های من از جنس توصیه های دلسوزانه نیست.

وی همچنین در خصوص حضور آیت الله هاشمی در انتخابات گفت: من سه هفته است که ایشان را ندیده ام و نمی دانم چه تصمیمی دارد اما تکلیف من در دست خودم است و آزادگی خود را نمی فروشم و به نفع هیچ کسی از انتخابات کنار نخواهم کشید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز ریسک سرمایه گذاری در کشور افزایش یافته است بنابراین من پس از پیروزی در انتخابات با کاهش این ریسک و دادن یارانه سبز به بخش کشاورزی و قدرتمند کردن بانک مرکزی در مدیریت بورس از طریق افزایش اختیارات این بانک مشکلات اقتصادی کشور را برطرف خواهم کرد.

وی در پایان نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه من برای جلوگیری از قانون شکنی آمده ام گفت: همه باید قانون را در کشور رعایت کنیم.

رضایی همچنین در باره رابطه با دولت خود با مراجع نیز گفت: اهانت به مراجع خط قرمز دولت من خواهد بود من سعی می کنم هیچ کس نتواند در کشور باعث تضعیف نهاد مرجعیت شود همچنین در مورد امور کشور پس از رهبری با مراجع مشورت خواهم کرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص نظر رهبر مقام معظم انقلاب در مورد اعلام کاندیداتوری خود گفت:‌ حدود سه ماه پیش با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتم و پس از آن سفرهای استانی خود را آغاز کردم رهبری در این دیدار نظراتی را که در دیدار با سایر کاندیداها داشتند با من نیز مطرح کردند.

وی در خصوص هزینه های تبلیغاتی خود نیز گفت: در شرایط امروز اقتصادی من از هر نوع تبلیغات اضافی خودداری خواهم کرد.

در ادامه خبرنگاری در خصوص ترک نیروهای مسلح از رضایی پرسید که وی گفت: اگر احساس خطر نمی کردم به هیچ وجه وارد عرصه نمی شدم من اطمینان داشتم تا 10 الی 20 سال آینده دوستانم می توانند مسائل نظامی کشور را اداره کنند. من 10 سال قبل از اینکه فردی نظامی شوم سیاسی بودم. بعد در زمان جنگ لباس سیاست را درآورده و لباس رزم بر تن کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز