خبرگزاری کار ایران

رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه:

رای مردم ناموس ملت است و از آن دفاع می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۱۱

هر کجا که احساس خطر کنم جانم را فدای ملت خواهم کرد/ تبلیغات و فعالیت را باید از یکدیگر جدا کنیم ولی قانون در این زمینه قائل به تفکیک نشده است چرا که در فعالیت؛ افراد و یا کاندیداها می توانند شش ماه تا هفت ماه قبل از ثبت نام فعالیت کنند ولی تبلیغات باید بعد از صلاحیت ها انجام شود.

محسن رضایی پس از ثبت نام در ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری با حضور در اتاق خبرنگاران گفت: امروز پس از انجام مراسم نماز جمعه همراه مردم با پای پیاده بلندگو به دست گرفتم و حادثه تلخ سوریه را محکوم کردم چرا که معتقدم این حادثه در سوریه نشانگر یک حادثه تلخ در آینده است و اگر دنیا فکری برای این افراطی گری نکند این هشدار بر دنیا وارد است که گروه افراطی تری از القاعده در حال شکل گیری است که القاعده را گروهی متوسط می دانند و پیامد این حادثه سراسر کشورهای عربی را دربر خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی در پاسخ به این سوال که اعلام کردن استفاده از امکانات دولتی خلاف قانون است این شایعه مطرح است که شما از کارمندان و همکاران مجمع تشخیص در ستاد تبلیغاتی خود استفاده می کنید گفت:‌ این حرف ها شایعه ای بیش نیست ما حتی سال گذشته حقوق کم آوردیم که کارمندان بدهیم؛ ما مثل دولت و سایر جاها نیستیم که امکانات داشته باشیم.

این کاندیدای ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر مبنی بر اینکه روزنامه ملت به دلیل مشکلاتی که برایش ایجاد شد بسته شد شما که توان اداره یک روزنامه را ندارد آیا امادگی اداره کشور را دارید بیان کرد: از مدیرعامل و صاحب امتیاز بپرسید من نه مدیرعامل بودم نه صاحب امتیاز.

وی همچنین در باره طنز هایی که در جامعه مطرح شده است گفت:‌ من نه شنیده ام و نمی دانم منظور شما چیست.

رضایی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه که شما دوره گذشته وارد انتخابات شدید ولی آرای چندانی به دست نیاوردید چه شد که این دوره نیز وارد عرصه انتخابات شدید گفت: من رزمنده هستم و هر بار که احساس خطر کنم جانم را فدای ملت خواهم کرد و امروز می دانم که تحریم ها به مردم فشار وارد کرده است و آمده ام این خطر را از مردم دفع کنم.

وی همچنین بیان داشت: رای مردم در چارچوب قانون ناموس ملت ایران است و من از این ناموس دفاع می کنم و از این جا اعلام می کنم قانون شکنی اهانت به ملت است.

رضایی در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر مربوط به تصمیماتی که در شورای امنیت ملی گرفته می شود گفت: در رابطه با مسائل نیروهای مسلح دبیرخانه شورای امنیت ملی جلسه ای تشکیل می دهد و ما این مسائل را در این دبیرخانه بحث می کنیم و پس از تصویب رهبری مورد اجرا قرار می گیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره سازماندهی ستادهای انتخاباتی خود و کارناوالی که با خود به حرکت در اورده اید و اینکه فکر نمی کنید در این صورت در سال 92 گروه کشی های خیابانی تشکیل شود گفت: اگر هر گروهی در چارچوب قانون حرکت کند این اتفاق نمی افتد قانون شکنی اساس فتنه است اگر اعتراض در چارچوب قانون انجام شود انحرافی به وجود نخواهد آمد.

وی همچنین در رابطه با تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی گفت: تبلیغات و فعالیت را باید از یکدیگر جدا کنیم ولی متاسفانه قانون در این زمینه قائل به تفکیک نشده است چرا که در فعالیت افراد و یا کاندیداها افراد می توانند شش ماه تا هفت ماه قبل از ثبت نام فعالیت کنند ولی تبلیغات باید بعد از صلاحیت ها انجام شود و برای اینکه بخواهیم حماسه سیاسی ایجاد کنیم باید زودتر از اینها فعالیت ها صورت می گرفت ولی به هر استانی که می رفتیم دولت  در مقابل ما پافشاری می کرد و بیان می داشت که می خواهد از انتخابات زودرس جلوگیری کند و اجازه فعالیت انتخاباتی به کاندیداها نمی داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز