خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور خبر داد:

ثبت نام 112 نفر برای کاندیداتوری ریاست جمهوری

کد خبر : ۷۰۴۴۸

تا این لحظه از روز 37 نفر جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند که از این میان دو نفر آنان زن بوده اند.

مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور از ثبت نام 112 نفر در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: از این تعداد دو نفر زن بوده اند و جوان ترین فرد ثبت نام کننده تا کنون دانشجویی با سن 22 سال بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسنعلی نوری در جمع خبرنگاران گفت: تا این لحظه از روز 37 نفر جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند که از این میان دو نفر آنان زن بوده اند.

مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور ادامه داد:با توجه به ثبت نام 75 نفر در روز گذشته تاکنون 112 نفر ثبت نام کرده اند و داوطلبان می توانند به مدت 5 روز از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر به وزارت کشور جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

وی به همزمانی انتخابات شورای شهر با انتخابات ریاست جمهوری کرد و افزود:‌ انتخابات این دوره از ریاست جمهوری به دلیل این همزمانی از گستردگی ویژه ای برخوردار است که البته نظارت انتخابات شورای شهر بر عهده مجلس شورای اسلامی و تمامی برنامه های این انتخابات در حال پیگیری قرار گرفته است.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تعداد واجدین شرایط برای اخذ رای در این دوره چقدر خواهد بود اظهار کرد: تعداد واجدین شرایط طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز