خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های دومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری؛

از فردی كه برای كاهش قیمت روغن‌نباتی ثبت‌نام كرد تا سرلشكر بازنشته‌ای كه خواب دیده بود

کد خبر : ۷۰۲۸۲

روز دوم ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اگرچه در ساعات اولیه از حضور شخصیت های شناخته شده خالی بود اما با حاشیه‌های زیادی همراه شد.

روز دوم ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اگرچه در ساعات اولیه از حضور شخصیت های شناخته شده خالی بود اما با حاشیه های زیادی همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ابتدا اولین نفری که در روز دوم اقدام به ثبت نام کرد محمود مظفر رئیس سازمان امداد و نجات کشور بود که مشابهت نام خانوادگی وی با حسین مظفر نماینده مجلس شورای اسلامی نیز برای چند لحظه نمایندگان رسانه ها را با سوال مواجه کرده بود.

همچنین امروز راضیه امیدوار اولین داوطلب خانمی بود كه برای ثبت نام به ستاد انتخابات وزارت كشور مراجعه كرد وی كه 46 ساله و دارای لیسانس اقتصاد است در پاسخ به این سوال كه آیا شما خود را رجل سیاسی میدانید، گفت: لطفا سوال سیاسی از من نپرسید!

علاوه بر این دانشجوی ارشد علوم تربیتی از دانشگاه همدان با نام اكبر نظری اگرچه متولد 1364 بود اما مدعی بود تصمیمش برای حضور در انتخابات جدی است و حتی برخی از كابینه خود را نیز معین كرده است.

این فرد كه از انتخاب سردار فضلی به عنوان وزیر دفاع، حداد عادل معاون اول، ولایتی وزیر بهداشت، فتح اله زاده مدیر عامل استقلال به عنوان وزیر ورزش، قالیباف وزیر كشور و احمدی نژاد به عنوان وزیر مسكن در دولت خود سخن می گفت، شعار انتخاباتی خود را اقتصاد، فرهنگ و سلامت اعلام كرد.

از حواشی جالب دیگر روز دوم ثبت نام كاندیداهای انتخابات دوره یازهم ریاست جمهوری حضور فردی بود كه عنوان می كرد به خاطر خوابی كه دیده است امروز برای ثبت نام به وزارت كشور آمده است. این فرد كه امان اله محمدی نام داشت اهل فارس و سرلشكر بازنشسته سپاه بود كه در پاسخ به این سوال كه آیا به دلیل حقوق اندك بازنشتگی خود امروز برای ثبت نام آمده ای، گفت: خیر حقوق من ماهانه 2 میلیون و 800 هزار تومان است و نیازی به افزایش حقوق ندارم.

شخص دیگری نیز با مدرك سیكل تاكید داشت كه با دغدغه كاهش قیمت روغن نباتی برای ثبت نام در وزارت كشور حاضر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز