خبرگزاری کار ایران

دنبال به‌به و چه‌چه هستیم؛

فکری: نباید با حربه زور و محروم‌کردن مربیان را لال کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۳۹۶

اگر قرار باشد هر کسی صحبتی کند و جریمه شود، احتمالا تا ۱۰ سال بعد کسی در فوتبال ایران حضور نداشته باشد.

مربی استقلال در واکنش به خبر محرومیت خود گفت: اگر قرار باشد هر کسی صحبتی کند و جریمه شود، احتمالا تا ۱۰ سال بعد کسی در فوتبال ایران حضور نداشته باشد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری با ابراز تاسف از صدور حکم محرومیتش از همراهی با استقلال در بازی با سایپا گفت: دلیل این کار را نمی‌دانم. فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی می‌خواهند یکسری ضعف‌ها را با متوسل‌شدن به زور پوشش بدهند. افت فوتبال ما با این حکم‌ها و جریمه‌ها برطرف نمی‌شود و باید به جای این سیاست‌ها به فکر راه چاره برای پیشرفت فوتبال و داوری باشند، نه اینکه با حربه زور و محروم‌کردن مربیان را لال کنند و منتظر باشند تا همه ساکت شده و بله قربان‌گو شوند تا بتوانند کار خودشان را پیش ببرند.

مربی استقلال در پایان افزود: ما در فوتبال به دنبال به‌به و چه‌چه هستیم و به دنبال دلایل افت فوتبال خود نمی‌رویم. اگر بنا باشد هر کسی حرفی بزند و این‌گونه جریمه شود شاید تا ۱۰سال دیگر فوتبالی در ایران نباشد که بخواهیم افراد شاغل در آن را جریمه کنیم. ما نسبت به این فوتبال وظیفه‌ای داریم و فقط برای پست گرفتن نیامدیم و باید برای پیشرفت فوتبال هم تلاش بکنیم. مطمئنا فردا روزی هم وجود دارد و باید در آن دنیا پاسخگو باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز