خبرگزاری کار ایران

با نظر هیات مدیره سرخپوشان؛

کناره‌گیری پرسپولیس از لیگ برتر در جلسه آینده بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۱۳

نشست فوق‌العاده هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب برگزار شد و تصمیم‌گیری در خصوص کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر و جام حذفی به جلسه بعد موکول شد.

نشست فوق‌العاده هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب برگزار شد و تصمیم‌گیری در خصوص کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر و جام حذفی به جلسه بعد موکول شد.

به گزارش ایلنا، در پی درخواست مدیرعامل باشگاه از ریاست هیات مدیره مبنی بر برگزاری جلسه اضطراری به منظور بررسی ضررهای ناشی از نحوه برخی قضاوت‌ها و عملكردها در بازی‌های اخیر و لزوم كناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی، جلسه ویژه اعضای هیات مدیره دوشنبه شب در دفتر فدا حسین مالكی برگزار شد و اعضا به بررسی همه جانبه این موضوع مهم پرداختند.

این جلسه سه ساعته با حضور حسین مالكی، محمد رویانیان، علی پروین، محمدحسین نژادفلاح، اعضای هیات مدیره و همچنین بهروز منتقمی قائم مقام، محمود سالاركیا معاونت حقوقی و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز ضمن حضور در جلسه گزارشی از وضعیت كنونی تیم فوتبال و برنامه‌های آتی را ارائه كرده و درباره اخراج خود و دستیارش توضیحاتی را به اعضا داد. اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز ضمن تقدیر و تشكر از سرمربی و بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس درباره موانع بوجود آمده در راه پیشرفت تیم اشتباهات رخ داده در قضاوت‌ها و سایر مسائل این تصمیمات را اتخاذ كردند:

1- اعتراض و نگرانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به تضییع حق و حقوق تیم فوتبال و نگرانی‌های موجود در جامعه و حساسیت‌‌ها و ناراحتی هواداران پرسپولیس را درك كرده و آن را محترم می‌دانیم. موضوع مهم كناره‌گیری یا عدم كناره‌گیری از جام حذفی در جلسه هیات مدیره به طور ویژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت ولی با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، تصمیم نهایی در این خصوص به نشست بعدی هیات مدیره موكول شد. همچنین مقرر گردید پس از بررسی كامل، همه جانبه و دقیق میزان اشتباهات رخ داده و ریشه‌یابی دقیق موانع موجود در مسیر پیشرفت پرسپولیس كه از اول فصل تاكنون وجود داشته و پس از پیشرفت تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل دوم شدت یافته درباره كناره‌گیری یا عدم كناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر تصمیم نهایی در جلسه بعدی اتخاذ گردد.

2- فداحسین مالكی ریاست هیات مدیره باشگاه پس از تهیه گزارش كامل، مستند و دقیق روابط عمومی باشگاه، به منظور جلوگیری از تضییع حق و حقوق باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی آن موضوع را از طریق وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سایر مراجع قانونی پیگیری كرده و نتیجه آن را اعلام خواهد كرد.

3- اعضای هیات مدیره ضمن تاكید بر پیگیری شكایت از نحوه قضاوت دیدار پرسپولیس - آلومینیوم و میزان اشتباهات رخ داده از مدیرعامل باشگاه خواستند تا از طریق مراجع حقوقی و ذیصلاح این موضوع را به طور ویژه و خاص پیگیری نموده و نتیجه اقدامات قانونی به عمل آمده را در جلسه بعدی به هیات مدیره اعلام نماید.

4- پدیده اخراج سرمربی و مربی یك تیم در كمتر از 30 دقیقه كه در بازی آلومینیوم و پرسپولیس رخ داد از تاریخ فوتبال كشورمان سابقه نداشته و قابل تعمق، غیرقابل باور و قابل پیگری تلقی شده و از آنجا كه سرمربی و مربی پرسپولیس هیچ توهینی به تیم داوری نكرده و صرفا درباره اعلام خطاهای اشتباه سوالی از تیم داوری پرسیده‌اند بر لزوم پیگیری موضوع از طریق قانونی و حقوقی تاكید شد. همچنین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی درخواست كرد بدون توجه به این اتفاقات و حواشی بوجود آمده به كارش ادامه داده و در جهت اوج‌گیری تیم فوتبال پرسپولیس همه تلاش خود را به كار گیرد.

5- هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تشكر و قدردانی از حمایت همه جانبه هواداران در فصل جاری از آنها درخواست كردند با سعه صدر در بازی‌های آتی از هر گونه عكس‌العمل نسبت به جایگاه قابل احترام قضاوت و داوری پرهیز كرده و همچون گذشته صرفا به حمایت از تیم فوتبال و اعضای آن بپردازند و مطمئن باشند كه مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جلوگیری از تضییع حق و حقوق باشگاه كوتاه نخواهد آمد. همچنین از كادر فنی و بازیكنان خواسته شد بدون توجه به اتفاقات اخیر و حواشی بوجود آمده با تمام توان و ظرفیت به بازی‌های آتی توجه كرده و غیرتمندانه با قهرمانی جام حذفی و كسب سهمیه آسیایی در جهت رضایتمندی تمام و كمال هواداران عزیز پرسپولیس تلاش نمایند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز