خبرگزاری کار ایران

توسط «حسین طلا» انجام گرفت:

دفاع نماینده تهران از شهرداری در پرونده قتل علی چراغی

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۰۲

«طبق بررسی‌های ما درگیری رخ داده بین فرد طرف حساب آن شرکت پیمانکاری با کارگر متوفی بوده لذا موضوع به شهرداری بر نمی‌گردد؛ به ویژه اینکه در قرارداد شهرداری با شرکت‌های پیمانکاری آمده که هر مساله‌ای پیش بیاید مسئولیت با آن شرکت است.»

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس اعلام کرد: طبق بررسی‌های ما درگیری رخ داده بین فرد طرف حساب آن شرکت پیمانکاری با کارگر متوفی بوده لذا موضوع به شهرداری بر نمی‌گردد؛ به ویژه اینکه در قرارداد شهرداری با شرکت‌های پیمانکاری آمده که هر مساله‌ای پیش بیاید مسئولیت با آن شرکت است.

به گزارش ایلنا، حسین طلا نماینده تهران در مجلس در گفتگو باایسنااظهار کرد: ما بعد از شنیدنخبر مرگ یک کارگرنامه‌ای را برای شهردار منطقه ۴ فرستادیم و پاسخ این نامه را در هیات رییسه مجمع نمایندگان تهران مورد بررسی قرار دادیم.

وی با ابراز تاسف از درگذشت این کارگر افزود: ما با بررسی پاسخ شهرداری به این نتیجه رسیدیم که شهرداری در هر منطقه و ناحیه در مورد پسماند‌ها به شرکت‌هایی پیمان می‌دهد و این شرکت‌ها پیمان می‌بندند و پولی را بابت قرارداد پرداخت می‌کنند و در عوض آن‌ها هم افرادی را به کار می‌گیرند تا جلوی برداشته شدن ضایعات از سوی کسان دیگری غیر از این شرکت‌ها را بگیرند.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران افزود: شهرداری همچنین عنوان کرده در یک هفته‌ای که این فرد بستری بوده در مورد انتقال او به بیمارستان نورافشار و پرداخت مبالغی مساعدت لازم را داشته و به هر چهار فرزند یتیم این فرد و همسرش هم کمک‌های لازم را خواهد داشت.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر قرارداد شهرداری منطقه ۴ با این شرکت پیمانکاری به حالت تعلیق در آمده است، گفت: در حال حاضر باید اجازه دهیم دستگاه قضایی بررسی‌های لازم را انجام دهد و نهایتا همه مطیع حکمی خواهند بود که قاضی پرونده در این زمینه صادر خواهد کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز